یزدفردا :این زن گفت: این هشت جوان پس از واردشدن به ساختمان و آزار و اذیت کردنش، تهدید می‌‌کردند در صورتی که این موضوع را به فردی اطلاع دهد فرزندش را خواهند کشت.
  پلیس هند از دستگیری چهار جوان متجاوز به یک زن خبرداد.

به گزارش  (ایسنا)، پلیس هند در توضیح این دستگیری گفت: زنی پس از حضور در اداره پلیس ادعا کرد که مدت شش ماه است توسط هشت مرد مورد تجاوز قرار می‌گیرد اما به دلیل تهدید آنان این موضوع را فاش نساخته است.

این زن گفت: این هشت جوان پس از واردشدن به ساختمان و آزار و اذیت کردنش، تهدید می‌‌کردند در صورتی که این موضوع را به فردی اطلاع دهد فرزندش را خواهند کشت.

همسر این زن نیز پس از حضور در اداره پلیس اظهار داشت: یک روز وقتی زودتر از دیگر مواقع به خانه بازگشتم همسرم را با یک مرد داخل خانه دیدم. تصور چنین صحنه‌ای فاجعه‌آمیز بود. ابتدا همسرم ادعا کرد که او با زور وارد خانه شده‌ اما نمی‌توانستم این صحبت را باور کنم تا اینکه تصمیم گرفتم موضوع را به پلیس اطلاع دهم.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری ایندین اکسپرس، پلیس هند پس از شکایت از این زن و مرد و شناسایی متهمان چهار نفر از آنان را بلافاصله دستگیر کرد و جستجوها برای یافتن چهار نفر دیگر ادامه دارد.

منبع:  ایسنا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا