یزدفردا :7عضو فعال  سایت اینترنتی غیراخلاقی در آذربایجان شرقی دستگیر و تحویل قانون شدند

رییس پلیس فضای تولید وتبادل اطلاعات آذربایجان شرقی از دستگیری 7 عضو سایت دوست یابی نامتعارف خبر داد.
سرهنگ اسماعیل زاده در این باره گفت: پیرو رصد فضای سایبر توسط کارشناسان پلیس فتا در مورد شناسایی سایت های متخلف، چندی پیش وب سایتی که با هدف تسهیل در ارتباطات نامتعارف دختران و پسران فعالیت می كرد، شناسایی و طی ردیابی و بررسی های فنی و تخصصی تعداد 7 نفر شناسایی و دستگیر شدند.
وی در ادامه بیان داشت: سایت مزبور غیرفعال گردید و متهمین علت انگیزه خود را از فعالیت غیرمشروع کنجکاوی و عدم آگاهی از خطرات فضای مجازی اعلام داشتند.
رییس پلیس فتا افزود: با توجه به اینکه بیش از 4 نفر از متهمین از رده سنی پایین 20 سال برخوردار بوده و این عمل آنها از عدم نظارت والدین بر عملکرد فرزندان خود و عدم شناخت کافی کاربران اینترنتی از خطرات فضای مجازی بوده است، لذا خانواده ها باید نظارت دقیق به رفتار فرزندان شان داشته باشند و راه های ارتکاب و اغفال آنان از طریق افرادناشناس گرفته شود.
این مقام مسئول در خاتمه اظهار داشت: با تقویت ارتباطات فی ما بین، از به خطرافتادن فرزندان خود جلوگیری و به استفاده فرزندان از سیستم های رایانه ای نظارت كنند و نیز نوجوانان و جوانان از اعتماد به دوستی های اینترنتی پرهیز كرده و در صورت بروز موارد مشابه سریعاً موضوع را با والدین خود در میان گذارند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا