یزدفردا:مرکز اطلاع رسانی پلیس فتا اعلام کرد : دومين شبكه ترويج فساد و ابتذال در فيس بوك كه به اغفال جوانان و کاربران ايراني مي پرداخت، با تلاش كارشناسان پليس فتا منهدم و مدير اصلي آن نيز دستگير شد.
 متهمان پرونده در شبکه اجتماعی فیس بوک به راه اندازی صفحه ای مخصوص "داف هاي تهران" اقدام كرده بودند.
مرکز اطلاع رسانی پلیس فتا با اشاره به اين موضوع كه صفحه رصد شده در شبکه اجتماعی  فيس بوك اقدام به عضو گیری می کرده ، افزود: اغفال جوانان و كاربران ايراني و تشكيل باندهاي فساد مهم ترين هدف گردانندگان اين شبكه بوده است.
اين شبكه در مدت فعاليت خود، 30 هزار نفر عضو گيري کرده بود که با تلاش هاي مستمر كارشناسان فنی و متخصصان پلیس فتا شناسایی و منهدم شد .
در این راستا ،دو عضو اصلي اين شبكه دستگیر شدند و در حال حاضر اين سايت غير فعال شده و بازپرس پرونده نیز براي هريك از متهمان، قرار مناسب صادر كرده است.
اینترنت به عنوان یک دنیای جدید و محیطی گسترده فضایی را خلق کرده است که وسعت آن به اندازه کره خاکی می باشدبنابراین شهروندان ضمن توجه به توصیه های پلیس فتا و اطلاع رسانی که در سایت www.cyberpolice.ir انجام شده می توانند با هوشیاری خود عرصه را بر فعالیت مجرمان در فضای سایبری تنگ کنند .
شایان ذکر است ، کارشناسان فنی و متخصص پلیس فتا چندی پیش یک شبکه اجتماعی موصوف به پاف و داف را با 27 هزار عضو در فیس بوک منهدم کردند و چهار سرکرده اصلی باند را نیز در این رابطه شناسایی و به دام انداختند  .  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا