باز هم فیلمبرداری از رابطه شیطانی پسر چرب زبان 11 دختر تهرانی را با وعده ازدواج، بیهوش کرد
يزدفردا: پسری که دختران فریب خورده را در غرب تهران بیهوش می کرد و از رابطه شیطانی با آنان فیلم می گرفت با تلاش پلیس، دستگیر شد.

به گزارش روز جمعه ایسکانیوز رسیدگی به این پرونده از دیروز با شکایت یک دختر در دستور کار فسران کلانتری 128 جنت آباد قرار گرفت. او با چشمانی گریان گفت: پسر 22 ساله ای به نام حمیدرضا، با وعده ازدواج مرا فریب داد، به خانه اش کشاند و با تعارف نوشیدنی خنک، بیهوشم کرد. من وقتی به خودم آمدم تازه فهمیدم چه بلایی سرم آمده است و به روز سیاه نشسته ام. حمیدرضا با موبایل خود از جنایت کثیفش، فیلم گرفته است و با فرستادن اس ام اس- پیام کوتاه- مرا بارها تهدید کرده که اگر دوباره به هوس های شیطانی اش تن ندهم آن را در طح شهر پخش می کند و ...
پلیس پس از شنیدن حرف های دختر نگون بخت، طرح مهار را آغاز کرد و با توجه به نشانی که او ارایه داد ساختمان مورد نظر به محاصره درآمد.
رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی تهران بزرگ، اعلام کرد: افسران تجسس با دستور قضایی، خیلی زود حمیدرضا را دستگیر کردند.
سرهنگ مهدی احمدی گفت: این پسر ابتدا طی بازجویی ها خود را بی گناه خواند اما زمانی که در کلانتری با شاکی رو به رو شد و مدرک های دادگاه پسند را دید به ناچار لب به اعتراف گشود.
این مقام ناجا اضافه کرد: حمیدرضا پرده از 11 فقره جرم مشابه برداشت و فاش کرد فیلم هایی را که در این زمینه تهیه کرده بود در موبایل یکی از دوستانش ذخیره کرد.
سرهنگ احمدی افزود: مجرم ردیف دوم نیز پنجشنبه بازداشت و پرونده با کشف فیلم های کثیف به دادسرای ناحیه 5 – صادقیه- فرستاده شد.
گزارش می افزاید: هم اکنون تجسس های پلیس تهران برای برملا شدن سایر جرم های احتمالی پسر شیطان صفت و همدستش ادامه دارد
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا