یزدفردا:سرهنگ جهانشیری رییس پلیس فتا بوشهر از دستگیری دختری که حساب پدرش را خالی کرده بود، خبر داد.
 رییس پلیس فتا بوشهر بیان کرد: پیرو شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز وجه از حساب ایشان ،  مامورین بلافاصله اقدامات خود را آغاز کردند.
سرهنگ جهانشیری افزود: طی بررسی های انجام گرفته مشخص شد برداشت ها طی چندین مرحله صورت گرفته و تمامی آنها صرف خرید اینترنتی کارت شارژ و ..... شده است.
این مقام انتظامی در ادامه عنوان کرد: پس از بررسی ها و استعلامات صورت گرفته  مشخص شد کلیه عملیات های بانکی که به صورت اینترنتی انجام شده، از منزل شاکی بوده و توسط دختر وی و فرد دیگری انجام شده است.
متهم اول که دختر شاکی بود در اعترافات خود اظهار کرد: متهم دوم دوست اینترنتی وی بوده که از طریق چت روم با وی آشنا شده و تعدادی از کارت شارژهای خریداری شده از حساب شاکی را نیز به او داده است.
این مقام انتظامی در ادامه به هموطنان یادآور شد: هیچگاه رمز عبور خود را در اختیار دیگران قرار نداده و در صورت اجبار به سرعت آنها  را تغییر دهید. به یاد داشته باشید از رمزهای تکراری و قابل حدس مانند تاریخ تولد ، شماره شناسنامه و مانند اینها استفاده نکرده و به صورت متوالی رمزهای خود را تغییر دهید.
وی در پایان به والدین هشدار داد: بر ارتباطات اینترنتی فرزندان خود کنترل بیشتری داشته باشند و آنها را از خطراتی که در فضای مجازی پیش روی آنها می باشد و آنها را تهدید می‌کند، آگاه سازند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا