یزدفردا:سرهنگ عرفانی از دستگیری  سارقی که با پول های سرقتی قصد خوشگذرانی در شمال کشور را داشت، خبر داد.
 سرهنگ "عرفاني" رئيس پليس فتا استان خراسان رضوي در رابطه با سرقت ميليوني از حساب عابر بانكی بيان داشت: خانمي كه كيفش توسط سارقي به سرقت رفته بود و عابر بانك وي نيز به همراه رمز آن نيز در كيف بوده ، جهت گزارش سرقت ميليوني از حساب عابر بانك به اين پليس مراجعه و پس از تنظيم شكوائيه بلافاصله موضوع در دستور كار كارشناسان پليس فتای این استان قرار گرفت.
وی افزود: بنا بر اظهارات شاکیه مشخص شد كارت عابر بانك وی به همراه رمز آن در كنار هم موجود بوده كه سارق بلافاصله بعد از سرقت با در اختيار داشتن كارت عابر و رمز آن ، حساب عابر شاکیه را خالي كرده است.
 رئیس پلیس فتا خراسان رضوی در ادامه افزود: كارشناسان این پليس ، بلافاصله با استعلام های انجام گرفته و شگردهاي فني، پليسي و اطلاعاتي ، توانستند متهم را ظرف مدت كوتاهي شناسايي و در يك عمليات غافلگرانه دستگير و به مقر پليس فتا دلالت داده شد.
این مقام انتظامی بیان کرد: در ابتدا متهم منكر هر گونه سرقتي بود ولي با مشاهده دلايل و شواهد فني پليس لب به اعتراف گشود و بزه انتسابي خود را پذيرفت .
سرهنگ سيد محسن عرفاني  به شهروندان توصيه كرد : هيچ گاه رمز عابر بانك خود را همراه كارت عابر بانكي تان قرار ندهيد و در صورت لزوم آن را در مكان ديگري نگهداري كنيد و همچنين در صورت سرقت يا مفقوديت كارت عابر بانك بلافاصله متصديان بانك را مطلع تا جلوي حساب شما را مسدود نمايند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا