یزدفردا:اختلافات مالی با مشتری منجر به هتک حیثیت مدیرعامل شرکت ساختمانی در هرمزگان شد.
 سرگرد "قرائی پور" رئیس پلیس فتا استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد : در پی شکایت مدیر عامل شرکتی ساختمانی در استان  مبنی بر اینکه فرد یا افراد ناشناسی با ایجاد وبلاگی در فضای مجازی اقدام به درج مطالب توهین آمیز علیه وی و خانواده اش کرده اند، موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.
رئیس پلیس فتا استان هرمزگان عنوان کرد: کارشناسان پس از اخذ اظهارات شاکی و جمع آوری مستندات تصویری از وبلاگ طراحی شده، که حاوی مطالب مورد ادعای شاکی بود و استعلام های صورت گرفته نهایتاً متهم را شناسایی و دستگیر کردند.
این مقام انتظامی افزود: متهم پس از رویت ادله و مدارک موجود به جرم خود اعتراف و علت این کار را اختلافات کاری با شاکی بیان کرد.
سرهنگ قرائی پورخاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهم، پرونده در این رابطه تشکیل ، وی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
رئیس پلیس فتا استان هرمزگان در پایان به تمامی افرادی که به هر نحو اقدام به هتک حیثیت در محیط مجازی می کنند هشدار داد و اعلام کرد: بر اساس قانون جرائم رایانه ای هر فردی بوسیله سامانه های رایانه ای و فضای مجازی موجبات هتک حیثیت شهروندان را فراهم نماید افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا