روز گذشته تانکر حامل بنزین در جاده دیهوک ـ راور واژگون شد که در پی این حادثه، راننده در دم جان سپرد و محموله بنزین تانکر نیز در سطح جاده سرازیر شد.

طبس- سرپرستی یزدفردا: روز گذشته تانکر حامل بنزین در جاده دیهوک ـ راور واژگون شد که در پی این حادثه، راننده در دم جان سپرد و محموله بنزین تانکر نیز در سطح جاده سرازیر شد.

به گزارش خبرنگار واحدمرکزی خبر صداوسیما در دیهوک، به دنبال واژگونی تانکر حامل بنزین در جاده دیهوک ـ راور و سرازیر شدن بنزین در سطح جاده، این جاده بیش از هشت ساعت مسدود بود اما اکنون با همراهی آتش نشانی، پلیس راه، گروه‌های امداد و نجات و کارکنان شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی، بخشی از این جاده بازگشایی شده است.

عملیات تخلیه بنزین به تانکر جایگزین و امداد و نجات توسط نیروهای امداد و نجات خراسان جنوبی، طبس و دیهوک انجام گرفت.

عملیات تخلیه بنزین از این جاده‌، ساعت‌ها است به طول انجامید و به دلیل عدم اجازه عبور و مرور به خاطر احتمال بروز حادثه، صدها خودروی سبک و سنگین در این جاده متوقف شدند.

رئیس قرارگاه استان یزد در این زمینه اظهار داشت: به دلیل بارش باران برخی قسمت‌های جاده دچار آب‌گرفتگی شد و سطح ایمنی جاده به شدت کاهش یافته و این امر سبب بروز حادثه شده است.

سرهنگ مهدی مظفری عنوان کرد: این تریلر که از رفسنجان به سمت دیهوک طبس در حال حرکت بوده است، به دلیل بی‌احتیاطی و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه واژگون شده است.

این حوادث در محور دیهوک- راور از حوزه استحفاظی طبس در استان یزد در حالی تکرار می شود که فرمانده سابق پلیس راه استان در گفت و گو با خبر سیمای یزد از حادثه خیز بودن این جاده خبر داده بود و بارها بر این مهم پافشاری نمود که در عملیات بهسازی و گسترش محور دیهوک- راور باید تسریع گردد.

"سرهنگ حسینی" در همان مصاحبه گفته بود: در صورت تکرار حوادث منجر به فوت در محور دیهوک- راور این جاده را مسدود خواهد کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا