مطهری: نجار و احمدی‌مقدم عذرخواهی کنند 

نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه سؤالش از وزیر کشور درباره مرگ ستار بهشتی است، گفت: لازم است وزیر کشور و فرمانده ناجا از خانواده ستاربهشتی، مردم و رهبر انقلاب عذرخواهی کنند.

علی مطهری در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه سؤالم در روز سه‌شنبه هفته آینده (۵ دی) از مصطفی محمدنجار وزیر کشور درباره مرگ ستار بهشتی است، گفت: هنوز ابعادی از این اتفاق روشن نشده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری درگذشت این وبلاگ‌نویس در نهاد زیرمجموعه وزارت کشور،‌ افزود: تغییر رئیس پلیس فضای تبادل اطلاعات تهران (فتا) از سوی فرمانده نیروی انتظامی گرچه قابل تقدیر است؛ اما برای جبران این موضوع کافی نیست و باید اقدامات بیشتری انجام شود.

وی ادامه داد: کمترین خواسته ما از وزیر کشور،‌ عذرخواهی وی و فرمانده نیروی انتظامی از خانواده ستار بهشتی،‌ مردم ایران و رهبر معظم انقلاب و مجازات بدون اغماض عاملان این حادثه و اجرای لوازم حکم قضایی از قبیل پرداخت دیه و غیره است.

مطهری با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هنوز نحوه مرگ ستار بهشتی را اعلام رسمی نکرده، تصریح کرد: محال است بهشتی به مرگ طبیعی فوت کرده باشد؛ خصوصا که وی جوانی با بنیه جسمی قوی بوده است. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا