سگ های ولگردی که درس ترافیک می دهند!+عکس

ازدواج یک زن با سگش! (+عکس )

 
 نیمروز - یک زن آمریکایی پس از چهار بار تجربه زندگی ناموفق با برگزاری مراسم ازدواج در میان دوستان و شنایان خود، سگش را به عنوان همسری برگزید. یکی از سرشناسان منطقه نیز در این مراسم حضور داشت و به دو زوج گفت: برای هر یک از شما آرزوی خوشبختی می کنم!  
 
در شب عروسی، زن با لباس عروس و آرایش کامل و سگ با یک دست کت و شلوار حضور پیدا کردند. این زن درباره علت ازدواجش با یک سگ گفت: این سگ از همسران سابق من باوفا تر هستند.  
 
لازم به ذکر است در سه فروردین امسال خبر دیگری نیز مبنی بر ازدواج یک زن آمریکایی با الاغ مورد علاقه اش منتشر شد. به نظر می رسد در آمریکا به دلیل بی بند و باری های جنسی یا به قول خودشان آزادی های جنسی و لیبرالیزم فرهنگی، بینیان های خانواده آن قدر سست شده که برخی این گونه وارد زندگی حیوانی می شوند و شوهر مورد علاقه شان را از میان حیوانات بر می گزینند.  
 http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_19440.jpeg
به نظر می رسد تمامی این اتفاقات شواهدی غیر قابل انکار مبنی بر رد آن تفکر مضحک است که چون در غرب مسائل جنسی آزاد است، همه برایشان عادی شده و کسی چشم چرانی نمی کند یا خیانت نمی کند یا عقده ای نیست و از این دست استدلال های بی پایه و اساس! 

بازیگر زن سینما برای سگش سنگ تمام گذاشت+عکس

 
پرستو صالحی روزهای شلوغی را در فیس‌بوک می‌گذراند و البته خبرسازی هم می‌کند. یک روز با افشای آن‌چه که فساد جنسی در سینما خوانده سر و صدا به پا می‌کند یک روز با به راه انداختن کلاس‌های زیبایی و آرایشی و تبلیغ آن در صفحه شخصی‌اش(همان طور که سمت راست عکس پایین دیده می‌شود).
http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_19441.jpeg

اما حالا خانم صالحی که چند ماه قبل، از فساد در سینما شکوه و گلایه کرده بود عکس‌هایی را از خودش به تصویر می‌گذارد که کاملا با شعارهایی که می‌داد متفاوت است.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_19442.jpeg
به گزارش افکار ، پرستو صالحی حالا در اقدام تاسف‌انگیز دیگری تولد سگش را در فیس‌بوک تبریک گفته و جملات محبت‌آمیزی را نسبت به آن ابراز داشته است که نوشتن دوباره این جملات خارج از حیا و ادب است. خودتان در عکس زیر، بالای تصویر سگ جملات را بخوانید.

سگ های ولگردی که درس ترافیک می دهند!+عکس

 

پلیس رومانی از سگ های ولگرد برای دادن درس ترافیک به عابران پیاده در این کشور استفاده می کند.

 
در سال 2012 در سوانح رانندگی  360 عابر کشته و 1273 نفر مجروح شدند. در اغلب این موارد مقصر عابران پیاده بودند زیرا از خط کشی خیابان ها و اتوبان ها عبور نمی کردند.
 
پلیس رومانی از سگ های ولگرد که آسوده خاطر از خط کشی عابر پیاده عبور می کنند فیلم برداری کرده و یک  فیلم  آموزشی کوتاه را از شبکه های تلویزیونی پخش می کند. هدف پلیس تاکید بر عبور عابران از خط کشی خیابان ها است.
 
http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_19439.jpeg
 
 
به گزارش جام جم این فیلم با نشان دادن سگ های ولگرد از خط کشی بر این شعار تاکید می کند: اگر آنها می توانند این کار را انجام دهند، سایرین نیز قادر به انجام آن هستند. بنا براین از خط کشی عابر پیاده عبور کنید.
 
پلیس رومانی امیدوار است با پخش این فیلم کوتاه شمارعابران پیاده را که قربانی سوانح رانندگی می شوند، کاهش دهد.

 

عکس/ فرح پهلوی و سگش

 

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_19438.jpeg

حالا که صحبت از خانم فرح  و خانوده پهلوی شد بدنیست خبرهای دیگرشان را مروری داشته باشیم

عکس: فرح در حال خرید جهاز از پاریس !

مشرق: تصویر زیر فرح پهلوی را در یکی از فروشگاه های معتبر فرانسه نشان می دهد. وی چند ماه قبل از ازدواج به همراه گروهی از دربار شاه به پاریس سفر کرد تا جهاز سلطنتی و گران قیمت خود را تهیه کند.

 

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_19437.jpeg

 

عکس: فرح پهلوی و تماشای شهر فرنگ

سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی که برخی تصاویر و اسناد مربوط به رژیم پهلوی را منتشر میکند، عکس زیر را با تیتر 'فرح پهلوی در شهر فرنگ' روی خروجی خود قرار داده است.

 
http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_19436.jpeg
 

مصر به فرح دیبا اجازه ورود نداد

گفتنی است، پیش از این نیز قاهره با اجازه عبور کشتی های ایرانی از کانال سوئز تمایل خود را به ارتباط نزدیک با ایران بعد از خلع حسنی مبارک نشان داده بودند

 

رسانه مصری الیوم السابع گزارش داد: بدنبال خلع مبارک و برقراری مجدد ارتباط بین ایران و مصر ،مقامات مصری برای اولین بار بعد از ۳۰ سال، از ورود فرح دیبا ، همسر محمد رضا پهلوی شاه مخلوع ایران، به این کشور جلوگیری کردند.

فرح به مناسبت سالگرد مرگ پهلوی به مصر سفر کرده بود که مقامات مصری برای اولین بار بعد از ۳۰ سال، از ورود فرح دیبا ، همسر محمد رضا پهلوی شاه مخلوع ایران، به این کشور جلوگیری کردند.

بر اساس این گزارش، بنا بر اعلام الیوم السابع، این حرکت پیام مثبتی از جانب قاهره به تهران است.

گفتنی است، پیش از این نیز قاهره با اجازه عبور کشتی های ایرانی از کانال سوئز تمایل خود را به ارتباط نزدیک با ایران بعد از خلع حسنی مبارک نشان داده بودند.

 

عکس/ فرح و رضا پهلوی در "اطلاعات"

بازدید فرح و پسرش از تحریریه موسسه اطلاعات در سال های آخر حکومت پهلوی.

 

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_19443.jpeg

 

تیراندازی حمیدرضاپهلوی به سوی همسرش+عکس

 

سایت 'مرکز اسناد انقلاب اسلامی' سند زیر را که متعلق به ساواک و سال 1342 است منتشر کرده است.

در حدود ساعت 1 روز 19/ 11/ 42 صدای تیری از منزل والاحضرت شاهپور حمیدرضا واقع در خیابان نیاوران شنیده شده و متعاقب آن از جانب خود والاحضرت به کلانتری تجریش تلفنا گفته می شود که در اینجا قتلی اتفاق افتاده است. در نتیجه رییس کلانتری محل به اتفاق دو نفر کارآگاه شهربانی کل کشور جهت تحقیقات به آنجا می روند که شرح ماوقع به قرار زیر به اطلاع رسیده است.

تیراندازی از طرف والاحضرت علیه زوجه ایشان که گویا دیر وقت به منزل مراجعت نمود و موجب عصبانیت ایشان واقع شده صورت میگیرد. اثر گلوله که به کسی اصابت ننموده در گوشه سقف اتاق نمودار بوده است. در آن موقع اسماعیل قراگوزلو کارمند وزارت بهداری همراه عیالش و همچنین معروفه ای به نام مریم صفا معروف به آزیتا در آنجا حضور داشتند که به موجب دستور تیمسار ریاست شهربانی جهت تحقیقات به اداره اطلاعات شهربانی اعزام می گردند و چون مامورین تحقیق خواسته اند آشپز آنجا را هم ببرند والاحضرت سخت ناراحت شده و با مخالفت شروع به داد و فریاد و فحش و ناسزا می کند.

 

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_19444.jpeg

متاسفانه کیفیت اسکن سند پایین است










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا