دست خواهرزاده ای که از اعتماد دایی خود سوءاستفاده و با در اختیار داشتن رمز بانکی وی مبالغ زیادی برداشت کرده بود، رو شد.
 سرگرد"نوروزی" رئیس پلیس فتا استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد : پیرو شکایت فردی مبنی بر اینکه از حساب وی برداشت غیرمجاز شده است، مامورین تحقیقات خود را آغاز کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی های مقدماتی مشخص شد کلیه برداشت ها طی چندین مرحله و صرف خرید اینترنتی کارت شارژ تلفن و بازی اینترنتی شده است .
سرگرد نوروزی افزود: در استعلام های بعدی مشخص شد عمده شارژ تلفن های خریداری شده بر روی سیم کارتی به نام شاکی مورد استفاده قرار گرفته است که پس از تحقیق از شاکی معلوم شد که این سیم کارت در اختیار خواهرزاده اش می باشد.
وی عنوان کرد: نهایتاً فرد مورد نظر به این یگان احضار و پس از رویت مستندات موجود به بزه خود اعتراف و اظهار داشت که پس از بدست آوردن اطلاعات حساب شاکی طی چندین مرحله از حساب وی بابت خرید اینترنتی برداشت کردم.
رییس پلیس فتا استان مرکزی در پایان هشدار داد: به هیچ عنوان رمزهای بانکی را در اختیار دیگران قرار نداده و به طور متوالی آنها را تغییر دهید و از گذاشتن رمزهای از پیش گزیده و تکراری مانند شماره شناسنامه و تاریخ تولد که به راحتی در دسترس می باشد جداً خودداری کنید و در صورتی که کارت شما مفقود یا به سرقت رفت سریعاً به بانک مربوطه اطلاع داده و رمزهای آن را تغییر دهید
.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا