رییس پلیس فتا آذربایجان غربی از دستگیری نوجوان ارومیه ای که چندین وبلاگ مستهجن را مدیریت می کرد خبر داد.
 سرهنگ" کوره بلاغی" رئیس پلیس فتا آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد : در راستای افزایش امنیت در فضای مجازی و در پی رصد صورت گرفته ، کارشناسان این پلیس وبلاگی را که اقدام به انتشار تصاویر مستهجن و تبلیغ فساد کرده بود را شناسایی و اقدامات خود را جهت شناسایی مدیر وبلاگ آغاز کردند.
سرهنگ کوره بلاغی افزود: پس از تحقیقات و بررسی های صورت گرفته مدیر سایت که نوجوانی محصل و ساکن ارومیه بود شناسایی و به این پلیس احضار شد.
رییس پلیس فتا آذربایجان غربی ادامه داد: متهم پس از رویت ادله موجود به جرم خود اعتراف و در تحقیقات بعدی مشخص شد که فرد مورد نظر چندین وبلاگ دیگر که آنها هم حاوی مطالب مبتذل می باشد را نیز مدیریت می کند .
این مقام انتظامی در پایان ذکر کرد: در بررسی های بعمل آمده عدم نظارت والدین بر فعالیت های اینترنتی فرزندشان و آزاد گذاشتن وی در استفاده زمانی نامحدود و دور از نظارت عینی آنها از جمله دلایل اصلی گرایش این فرد به انحرافات جنسی و ساخت و طراحی وبلاگ با مضامین ضداخلاقی بوده است لذا پلیس فتا توصیه می کند والدین نظارت بیشتری به فرزندان خود در زمان استفاده آنها از اینترنت داشته باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا