یزدفردا:رییس پلیس فتا آذربایجان غربی ضمن جرم بر شمردن ترویج فساد و تبلیغ بی بند باری در فضای مجازی از دستگیری یکی از عاملان انتشار پیام های غیر اخلاقی خبر داد .

سرهنگ" کوره بلاغی" رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد : در راستای افزایش امنیت در فضای مجازی و در پی رصد صورت گرفته ، کارشناسان پلیس فتا زنجان سایتی را که اقدام به ترویج و انتشار پیام های غیراخلاقی بین جوانان می کرد را شناسایی کردند.
وی ادامه داد: طی بررسی های اولیه مشخص شد که این سایت توسط فردی نامعلوم در این استان مدیریت می شود، لذا ماموران فتا آذربایجان غربی اقدامات خود را جهت شناسایی گرداننده آن آغاز کردند.
سرهنگ کوره بلاغی ادامه داد: با توجه به مجرمانه بودن عمل فوق و بررسی های تخصصی صورت گرفته متهم اهل و ساکن خوی شناسایی و دستگیر شد.
این مقام مسوول افزود: ضمن بازرسی از محل سکونت متهم مقادیر بسیار زیادی فیلم های مستهجن، یک قبضه سلاح سرد و تعدادی داروی غیرمجاز کشف و ضبط شد.
این مقام انتظامی در پایان ذکر کرد: ترویج فساد و تبلیغ آن به هر نحو جهت گسترش فحشا در فضای مجازی جرم تلقی شده و با عاملان آن برخوردی قانونی خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا