عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه انفجار‌های بوستون کار تروریست‌های آمریکایی است، گفت: کاخ سفید با اقدامات خرابکارانه و نسبت‌دادن آن به خارج می‌کوشد افکارعمومی را از بحران اقتصادی آمریکا منحرف کند.

به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده،محمد صالح جوکار با اشاره به انفجارهای روز گذشته بوستون آمریکا، توضیح داد: دولتمردان کاخ سفید با تداعی کردن حادثه یازده سپتامبر در بوستون باردیگر سعی در مشوش کردن اذهان عمومی داخلی خود را دارند.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حادثه رخ داده در بوستون از سوی گروه‌های تروریستی داخلی آمریکا صورت گرفته، تصریح کرد:هر چند همیشه انگشت اتهام به سمت گروه‌های تروریستی خارجی مانند القاعده است، اما نباید از نظر دور داشت که در خود آمریکا نیز حرفه‌ای‌ترین و بزرگ‌ترین گروه‌های تروریستی فعالیت دارند که با اقدامات تروریستی خود تاکنون صدها شهروند آمریکایی را کشته‌ و یا زخمی کرده‌اند.

وی افزود: کاخ سفید با درگیر شدن در بحران اقتصادی و کسری بودجه سعی دارد با اقدامات خرابکارانه و نسبت دادن آن به گروه‌های خارجی زمینه‌های انحراف افکار عمومی را فراهم کند و از بار انتقادات مطرح شده به دولتمردان کاخ سفید، فراری رو به جلوی داشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه حقیقت حوادث یازده سپتامبر هیچ‌گاه مشخص نشد، توضیح داد: با دستگیر تبعه سعودی به اتهام دست داشتن در اقدامات تروریستی  بوستون باردیگر مشخص شد آمریکا به دنبال اسلام هراسی بوده و با ایجاد حادثه‌ای مشابه یازده سپتامبر، در بوستون سعی دارد افکار عمومی را از اقدامات خود منحرف کند و باردیگر زمین بازی را به خارج از این کشور هدایت کند.

شب گذشته سلسله انفجارهایی نواحی مختلف شهر بوستون را لرزاند، پلیس بوستون و کارشناس ضد تروریسم آمریکا اعلام کرده اند که پنج بمب منفجر نشده را کشف کرده اند./

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا