رییس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی برداشت کننده غیرمجاز در این استان خبر داد و گفت علت اصلی اینگونه مشکلات عدم دقت در نگهداری از اطلاعات بانکی می باشد. سرهنگ"مرتضویان" رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد :در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب وی ، موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.
سرهنگ مرتضویان ادامه داد: پس از بررسی های اولیه مشخص شد که برداشت ها بصورت اینترنتی و صرف خرید کارت شارژ تلفن همراه بوده است که پس از انجام اقدامات کارشناسی متهم شناسایی و به این یگان احضار شد.
وی افزود: متهم پس از رویت ادله به جرم خود اقرار و بیان کرد با توجه به اینکه در همسایگی شاکی سکونت دارم و او نیز به من اعتماد کرده و مدتی کارت بانکی خود را در اختیارم گذاشته بود، من نیز از این اعتماد سوءاستفاده و رمز اینترنتی آن را فعال کردم.
سرهنگ مرتضویان در پایان یادآور شد: این اتفاق بارها برای هموطنان ما رخ داده است و یکی از دلایل اصلی آن عدم دقت و هوشیاری صاحبان حساب در نگهداری صحیح از اطلاعات بانکی خود می باشد لذا به منظور پیشگیری از اینگونه سرقت ها از افشا رمز عبور بانکی خود در نزد افراد غیر خودداری کرده و به هیچ عنوان کارت و اطلاعات ان را در اختیار دیگران قرار ندهید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا