رییس پلیس فتا استان فارس از شناسایی مدیر شرکتی جعلی در شیراز که با وعده استخدام، مبالغ زیادی را از هموطنان ما در سراسر کشور کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

سرهنگ"حسینی" رئیس پلیس فتا استان فارس در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد : در راستای انجام وظائف پلیس فتا و کاهش تخلفات و جرایم در فضای مجازی، کارشناسان سایتی را که از طریق استخدام اقدام به کلاهبرداری از هموطنان در سراسر کشور کرده بود، شناسایی و اقدامات لازم را آغاز کردند.
سرهنگ حسینی افزود: طی بررسی های انجام شده مشخص شد این شرکت که اقدام به استخدام 6000 نفر به عنوان نماینده در تمام استان ها جهت جمع آوری اطلاعات واحدهای صنفی و درج در نرم افزاری که قرار بود در آینده طراحی شود کرده بود و از هرکدام از متقاضیان استخدام و واحد صنفی مورد نظر مبلغی را دریافت کرده بود.
این مقام انتظامی ادامه داد: در ادامه رسیدگی به پرونده مدیر شرکت در شیراز شناسایی و به این یگان احضار شد و به جهت جلوگیری از تضییع حقوق هموطنان، سایت شرکت مزبور مسدود و وجوه اخذ شده به شماره حساب متقاضیان استخدام مسترد شد.
رییس پلیس فتا استان فارس به هموطنان بالاخص جوانان جویای کار هشدار داد: هوشیار باشید زیرا شیادان در همه حال منتظر فرصت و موقعیتی هستند تا از بی اطلاعی شما سوءاستفاده کرده و اقدام به کلاهبرداری کنند و به تازگی با عنوان ایجاد شغل پردرآمد اقدام به این کار کرده اند، لذا به هر آگهی استخدام که در سایت ها مشاهده می کنید اعتماد نکنید و به راحتی اطلاعات شناسنامه ای و وجه ابلاغی را در اختیارشان نگذارید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا