رییس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی عامل کلاهبرداری خبر داد و گفت متهم با اغفال شاکیه و قول ازدواج با وی اقدام به کلاهبرداری کردم.

سرهنگ"کاکوان" رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد : پیرو شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی ماموران این یگان اقدامات خود را آغاز کردند.
سرهنگ کاکوان افزود: بنابر اظهارات شاکیه ، وی چندی پیش از طریق تالارهای گفتگو با فردی آشنا شده و پس از مدتی به درخواست این فرد مبلغ 20000000 ریال را به حسابش واریز کرده است ولی پس از مدتی خبری از او دریافت نکرده است.
این مقام انتظامی ادامه داد: در ادامه رسیدگی به پرونده، فردی که این مبلغ به حسابش واریز شده بود به این یگان احضار که وی اظهار داشت: این وجه را در ازای کار خدماتی که انجام داده دریافت کرده است که نهایتاً بر اساس اظهارات فرد مزبور و تحقیقات انجام شده بر روی تصاویر در اختیار شاکی ، متهم شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ کاکوان افزود: متهم پس از رویت ادله به جرم خود اعتراف و اظهار داشت با همکاری خواهرم اقدام به برقراری ارتباط با شاکیه کرده و وجه مورد نظر را دریافت کردیم.
رییس پلیس فتا تهران بزرگ هشدار داد: به افرادی که در فضای مجازی با آنها آشنا می شوید، اعتماد نکنید. زیرا در این فضا کلاهبرداران و شیادان به راحتی می توانند تغییر چهره دهند و از اعتماد شما سوءاستفاده کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا