متهم برداشت میلیونی در کرج شناسایی شد
 رییس پلیس فتا البرز از شناسایی عامل برداشت میلیونی از حساب یکی از شهروندان دزفولی این استان خبر داد و گفت متهم اصلی در کرج شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ"نیکنام" رئيس پليس فتا استان البرزدر گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد : پیرو شکایت فردی از شهرستان دزفول مبنی بر برداشت غیرمجاز مبلغ 480000000 ریال از حساب وی ، ماموران اقدامات خود را جهت شناسایی عامل یا عاملان برداشت آغاز کردند.
رئيس پليس فتا استان البرز افزود : پس از بررسی های اولیه مشخص شد وجه طی یک فقره انتقال اینترنتی به حساب خانمی واریز شده است و فرد مورد نظر مبادرت به خرید طلا  از طریق دستگاه پوز چندین طلافروشی واقع در شهر کرج  کرده، که در این خصوص تحقیقات لازم انجام و پس از بازبینی دوربین های موجود در مراکز خرید معلوم شد کلیه برداشت ها توسط فردی مذکر صورت گرفته است.
سرهنگ نیکنام ادامه داد: پس از استعلام های صورت گرفته نهایتاً صاحب کارت عابر بانک شناسایی و این خانم ادعا کرد که اطلاعی از این موضوع ندارد و کارت عابر بانک وی در اختیار همسرش می باشد ، در ادامه با همکاری وی متهم اصلی شناسایی و دستگیر شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از رویت مستندات موجود به جرم خود اعتراف و اظهار داشت با همدستی یکی از دوستانش که اطلاعات حساب شاکی را در اختیار داشت اقدام به برداشت از حساب کردیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا