مشاور فرهنگی قالیباف در ستاد کشور با اشاره به اینکه در حرف‌های قالیباف دروغ نیست، گفت: دکتر قالیباف واقعاً نگران کشور و درد مردم ایران را احساس و درک می‌کند.محمد‌باقر قالیباف قولش محکم است، حرفی که می‌زند تلاش می‌کند به آن عمل کند.قالیباف مرد عمل است نه شعار.همت بلندقالیباف نشان‌دهنده این است که در هر جا به آن مسئولیتی واگذار شده با گذشت از خواسته‌های خود کار را انجام داده است زیرا خدمتگزار مردم بودن را وظیفه خود می‌داند.

مشاور فرهنگی قالیباف در ستاد کشور گفت: قالیباف با درایت و شعور تدبیر، خود را اصول‌گرای اصلاح‌طلب معرفی کرده، زیرا مقام معظم رهبری راه درست را اصولگرایی اصلاح‌طلب اعلام کردند.

به گزارش فارس، حمید‌رضا تقوی ظهر امروز در جمع مردم تویسرکان، با اشاره به اینکه میزان انسان تقواست، اظهار داشت: اگر انسان تقوا داشته باشد قولش نیز محکم است.

وی افزود: محمد‌باقر قالیباف قولش محکم است، حرفی که می‌زند تلاش می‌کند به آن عمل کند.

مشاور فرهنگی قالیباف در ستاد کشور با اشاره به اینکه در حرف‌های قالیباف دروغ نیست، گفت: دکتر قالیباف واقعاً نگران کشور و درد مردم ایران را احساس و درک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ما از مردی سخن به میان می‌آوریم که کارنامه درخشانی در سابقه کاری خود دارد، ابراز کرد: قالیباف مرد عمل است نه شعار.

تقوی با تأکید بر اینکه همه باید برای سربلندی ایران اسلامی تلاش کنیم، گفت: این کاندیدای یازدهمین ریاست جمهوری از سنین نوجوانی در رکاب انقلاب بوده و خستگی‌ناپذیر به مردم و انقلاب خدمت کرده است.

وی افزود: همت بلندقالیباف نشان‌دهنده این است که در هر جا به آن مسئولیتی واگذار شده با گذشت از خواسته‌های خود کار را انجام داده است زیرا خدمتگزار مردم بودن را وظیفه خود می‌داند.

مشاور فرهنگی قالیباف در ستاد انتخاباتی کشور با تأکید بر اینکه ما کسی را نقد نمی‌کنیم، تصریح کرد: ما ضمن احترام به کاندیداهای دیگر تنها، کاندیدای خود را معرفی می‌کنیم، تخریب و توهین در کار ما جایگاهی ندارد.

وی با بیان اینکه قالیباف به منظور بالا بردن ضریب امنیت جانی و مالی مردم در کل کشور پلیس 110 را ایجاد و فعال کرد، افزود: قالیباف برای اینکه مردم کارهایشان را به کرامت انجام دهند و روند خدمات‌رسانی به جامعه نیز تسهیل و تسریع یابد، دفاتر پلیس + 10 راه‌اندازی کرد.

تقوی فراهم‌سازی بستر رفاه و آرامش را حق مردم دانست و گفت: صندوق قوامین در راستای ارتقای وضعیت زندگی اجتماع توسط دکتر تأسیس شد.

وی در خصوص چرایی اینکه آقای قالیباف خود را اصولگرایی اصلاح‌طلب معرفی کرده است، توضیح داد: آقای قالیباف با درایت و شعور تدبیر خود را اصولگرای اصلاح‌طلب معرفی کرده، زیرا مقام معظم رهبری راه درست را اصولگرایی اصلاح‌طلب اعلام کردند.

مشاور فرهنگی قالیباف در ستاد انتخاباتی کشور با اشاره به اینکه در زمانی که مردم‌سالاری دینی به اوج خود رسید، رهبری مردم‌سالاری دینی و در اوج اصلاح‌طلبی در دوران دوم خدمت خاتمی اصول‌گرایی اصلاح‌طلب را اعلام کردند، ادامه داد: رهبری در دانشگاه کرمان فرمودند « اصولگرایی و اصلاح‌طلبی دو بال برای پیشرفت کشور هستند».

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه رئیس‌جمهور باید اصولگرای اصلاح‌طلب باشد، گفت: تنها کاندیدایی که با درایت خود را اصولگرای اصلاح‌طلب معرفی کرده آقای قالیباف است.

تقوی در بخشی دیگر از سخنانش ما باید حواسمان را خوب جمع کنیم، متذکر شد: اگر ما در سال 84 با دقت و تمرکز بر اوضاع عمل می‌کردیم، امروز مشکل معیشتی نداشتیم.

مشاور فرهنگی قالیباف در ستاد انتخاباتی کشور با بیان اینکه در سال 84 اقتصاددانان آن روز کشور قالیباف را به عنوان رئیس جمهور معرفی کردند و ما توجه نکردیم، افزود: احمد توکلی اقتصاددان و کاندیدای ریاست جمهوری در خرداد ماه سال 84 به نفع آقای قالیباف کنار رفت، به خاطر اینکه مدیریت قالیباف را برتر دیده بود.

وی درباره اینکه برخی‌ از افراد سئوال می‌کنند رابطه رهبری با قالیباف چیست؟، توضیح داد: قالیباف از سال 57 با رهبری رابطه خوبی داشته‌اند و زمانی که رهبری از او خواسته‌ای داشته، با جدیت و فوری انجام داده است.

تقوی در خصوص چرایی پنج ابلاغ مدیریتی در سطح کلان به محمد‌باقر قالیباف توسط مقام معظم رهبری، گفت: قالیباف مدیری پیگیر و زحمت‌کش است و در هر عرصه مسئولیتی که به او واگذار شده با جدیت وارد و عمل کرده است.

وی ابراز کرد: قالیباف با فرهنگ ایثار و شهادت در عرصه خدمت خود در تهران کار کرده و برای اداره کشور هم با همین شیوه عمل خواهد کرد.

مشاور فرهنگی قالیباف در ستاد انتخاباتی کشور گفت: شعار قالیباف این است که ما در تهران تلاش کردیم با عقلانیت کارآمدی دین را اثبات کنیم، ما می‌خواهیم نشان دهیم که حکومت دینی می‌تواند خوب اداره شود، این مهم را در اداره کشور نیز اثبات می‌کنیم برای اینکه جهان بداند که حکومت دینی و شیعی می‌تواند برای امتش رفاه و آسایش را مهیا کند.

وی در خصوص سند وعده‌های امروز کاندیدای یازدهمین اتخابات ریاست جمهوری، گفت: سند وعده‌های امروز قالیباف در وعده‌های عمل شده دیروز او در دوره خدمتش است.

تقوی در پایان احداث 260 کیلومتر بزرگراه، تونل و زیرگذر در تهران، احداث، تجهیز یا تعمیر 700 ورزشگاه، 60 استخر شنا برای خواهران، یک هزار مسجد و نمازخانه، احداث اتوبان امام علی(ع) با آزادسازی 12 هزار سند ملکی و تونل توحید و آموزش مهارت‌های شغلی به منظور خودکفایی 60 هزار نفر از زنان بی‌سرپرست در قالب 200 کارگاه را از اقدامات اثرگذار قالیباف عنوان کرد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا