یزدفردا:رئیس پلیس فتای استان خوزستان از دستگیری عامل انتشار مطالب کذب علیه یکی از شهروندان این استان خبر داد و گفت: با عاملان اینگونه جرایم به شدت برخورد خواهد شد.

سرهنگ"شعبان" رئیس پلیس فتا خوزستان در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد : پیرو شکایت فردی مبنی بر هتک حرمت وی در فضای مجازی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
سرهنگ شعبان در تشریح این خبر گفت: بنابر اظهارات شاکی و بررسی های انجام شده مشخص شد فردی نامعلوم با درج مطالب کذب و دروغین علیه وی در سایتی اینترنتی موجبات آزار و هتک حیثیت شاکی را فراهم کرده است.
رییس پلیس فتا خوزستان افزود: اقدامات متعددی جهت شناسایی عامل ایجاد کننده انجام و نهایتاً پس از تحقیقات فنی و تخصصی صورت گرفته متهم اهل و ساکن ماهشهر شناسایی و دستگیر شد، وی پس از مواجهه با ادله مربوط به جرم خود اعتراف کرد.
این مقام مسئول بیان کرد: طبق قانون جرایم رایانه ای درج هرگونه مطالب کذب و دروغین علیه دیگران که موجب هتک حرمت آنان در فضای اینترنتی می شود و نیز انتشار اطلاعات خصوصی، تصاویر و فیلم های شخصی دیگران بدون اطلاع آ ن ها در اینترنت جرم تلقی شده و با عاملان آن برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا