سردار اکبر شاهی فرمانده انتظامی استان در شورای اسلامی شهر یزد :با زحمات شبانه روزی پلیس کل جرائم نسبت به سال گذشته به میزان 8/5 درصد کاهش داشته است


يزدفردا :به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد سردار اکبر شاهی فرمانده انتظامی استان به اتفاق حجت الاسلام والمسلمین میررحیمی رئیس عقیدتی سیاسی و رؤسای بازرسی و حفاظت در چهل و سومین جلسه شورا حضور یافتند.
براساس این گزارش سید علی محمد میرحسینی رئیس شورا اظهار داشت : احساس امنیت در مردم به واسطه حضور فعال پلیس افزایش یافته است ، سلامتی و امنیت دو نعمت بزرگ است و به طور قطع امنیت ، زمینه ساز سلامتی است و وجود امنیت باعث سلامتی افراد ،سرمایه گذاری ،مشارکت مردمی و ایجاد اشتغال می شود و وظیفه خود می دانیم از زحمات سردار اکبر شاهی فرمانده انتظامی استان و همکارانشان در جهت ایجاد امنیت در استان تشکر و قدردانی نمایم .
این گزارش حاکی است سردار اکبر شاهی گزارش مبسوطی از عملکرد نیروی انتظامی در استان ارائه داد و اظهار داشت : با زحمات شبانه روزی پلیس کل جرائم نسبت به سال گذشته به میزان 8/5 درصد کاهش داشته است و استان یزد رتبه پنجم را در زمینه کشفیات در کشور ازآن خود کرده است.
وی تصریح کرد : در راستای وظایف و با توجه به دستورالعملهایی که از ناجا ابلاغ می شود آمادگی خود را برای همکاری با شهرداری و شورای شهر اعلام می نمایم .
در ادامه جلسه درخصوص کارت پارک ،سدمعبر ،ساخت وسازهای غیرمجاز و حاشیه نشینی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا