دومين جلسه شوراي اطلاع رساني شركت شهركهاي صنعتي استان يزد با حضور كليه اعضاء در واحد صنعتي بهپود مستقر شهرك صنعتي يزد تشكيل شد.

 

به گزارش روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان يزد، سيد مسعود عظيمي مديرعامل شركت ضمن ارائه گزارشي از اقدام صورت گرفته از زمان تشكيل جلسه قبل گفت: شورای اطلاع رسانی شركت با هدف ارائه گزارش های موثق و دقيق از اقدامات و دستاوردهاي مهم دولت در زمينه هاي حمايتي از صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی تشکیل شده است.

عظيمي ادامه داد: طي جلسات شوراي اطلاع رساني بنا داريم به معرفي اقدامات مهم و شاخص شركت براي اعضا بپردازيم و براي شيوه هاي مناسب اطلاع رساني از اين اقدامات براي عموم جامعه برنامه ريزي و تدوين استراتژي داشته باشيم.

وي افزود: ايجاد مركز مبادلات پيمانكاري فرعي (SPX) يكي از مهمترين اقداماتي است كه در جهت اجراي شعار اقتصاد مقاومتي،‌توليد و اشتغال در سال جاري در دستور كار اين شركت قرار گرفته است.

عظيمي با بيان اينكه اين مركز سبب تسهيل يكپارچگي شركت هاي داخلي و پيمانكاران فرعي (صنايع كوچك و متوسط) در زنجيره خريداران بزرگ دولتي و خصوصي(در سطح ملي و خارجي) مي شودصورتی که بتوان چنین ساختاری را برای صنایع استان تعریف کرد، گام موثری برای مرتبط ساختن صنایع کوچک به صنایع بزرگ برداشته خواهد شد.

در ادامه خدمتگذار عامل توسعه مركز SPX ضمن معرفي اوليه و بيان تاريخچه و چگونگي شكل گيري مراكز SPX در دنيا و كشور ايران بيان داشت: استان يزد يكي از 8 استاني است كه در كشور اين مركز در ان راه اندازي شده است و اميدواريم با ايجاد آن بتوانيم گام هاي مهم و عملي را براي رونق توليد و تكميل زنجيره هاي توليد واحدهاي صنعتي كوچك و بزرگ برداريم.

وي با بيان اينكه از زمان آغاز به كار اين مركز نزديك به 115 واحد صنعتي كوچك و متوسط مورد بازديد و بررسي توسط كارشناسان مركز قرار گرفته است، گفت: در مركز SPX خدمات توسعه بازار از قبيل شناسايي نياز هاي صنايع و معرفي و شناساندن واحدهاي صنعتي كوچك به واحدهاي بزرگ و همچنين خدمات توانمندسازي واحدهاي كوچك از طريق ارائه آموزش هاي مورد نياز با ارائه سوبسيد هاي حمايتي به صنايع ارائه مي شود.

در پايان اعضا از خط توليد پارچه هاي بي بافت واحد صنعتي بازديد كردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا