همه ما قطعا در خوب و بد جامعه ای که در آن زندگی می کنیم، سهیم هستیم و اگر سعی کنیم در موقعیت خود بهترین باشیم، یک گام به سمت بهبود اوضاع و حل مشکلات جامعه قدم برداشته ایم.

 

مراسم بزرگداشت یاد و خاطره سوم خرداد، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد برگزار شد. در این مراسم که با حضور دانشجویان این مرکز همراه بود ، ابتدا احمدرضا قدیریان، رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر ضمن تبریک سالروز حماسه بزرگ آزادی خرمشهر از اسارت دشمن، برای شهدای این واقعه عظیم علو درجات و برای قهرمانان به جا مانده از عملیات آزادسازی خرمشهر طول عمر و سلامت آرزو کرد.

قدیریان با اشاره به عنوان مرکز دانشگاهی فرهنگ و هنر، سه کلمه دانش، فرهنگ و هنر را کلماتی پرارج و مقدس نامید و اعتلای جوامع بشری را وابسته به این عوامل دانست.

وی از دانشجویان خواست تا به عوامل تعالی کشور بیندیشند و در پاسخ به این پرسش که چگونه می توان جامعه ای پیشرفته، امن، متعالی و ثروتمند داشت، تأکید کرد که برای نیل به این هدف باید هر کس در هر جا که هست و هر عنوانی که دارد، به این موضوع فکر کند که چه وظایفی دارد و چگونه باید باشد تا در جایگاهی که قرار گرفته است، به بهترین نحو عمل کند.

رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد افزود: دانشجویان ما نیز باید ببینند چه باید بکنند تا یک دانشجو به معنای کامل آن باشند و در همان راستا به وظایف خود عمل کنند.

وی گفت: همه ما قطعا در خوب و بد جامعه ای که در آن زندگی می کنیم، سهیم هستیم و اگر سعی کنیم در موقعیت خود بهترین باشیم، یک گام به سمت بهبود اوضاع و حل مشکلات جامعه قدم برداشته ایم.

وی در پایان برای همه دانشجویان در راه رسیدن به تعالی و پیشرفت، آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

در ادامه این مراسم مهرنوش روانبخش مهمان ویژه جشن آزاد سازی خرمشهر ضمن بزرگداشت این واقعه بزرگ، طی سخنانی شاد و انگیزشی با تکیه بر لزوم تغییر مثبت انسانها از دانشجویان خواست تا باور خود را به توانمندیهای خویش تقویت کنند و از این رهگذر به اهداف ارزشمندشان در زندگی دست یابند. وی در پایان صحبتهای خود مراحل مختلف رسیدن به این اهداف را برای دانشجویان تبیین کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا