نماز جماعت، ماه رمضان در 2 هزار مسجد استان یزد اقامه می شود

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی یزد گفت: در طول ماه مبارک رمضان در افزون بر 2 هزار مسجد در شهر و مناطق روستایی استان فعالیت های مذهبی ،فرهنگی و همراه با اقامه نمازجماعت برگزار می شود.

حجت الاسلام علی کارگر عصر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در طول ماه مبارک رمضان برنامه های مختلف فرهنگی بخصوص جلسات ختم قرآن مجید و پاسخ به شبهات انجام می گیرد.
وی ادامه داد: امسال افزون بر 500 مبلغ و مبلغه برای انجام تبلیغات به مساجد مختلف استان اعزام می شوند و برنامه های متنوع بر حسب ضرورت مخاطبان بخصوص برای نوجوانان و جوانان برگزار می شود.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های مذهبی و فرهنگی در مساجد توسط این اداره کل نسبت به توزیع برخی ملزومات فرهنگی اقدام شده است.
کارگر ، مهمترین این اقلام را شامل ادعیه ماه مبارک رمضان ، مهر نماز ، تسبیح و قرآن کریم ذکر کرد و ابراز امیدواری نمود با برنامه ریزی هرچه بهتر بتوان از فرصت آن برای جذب جوانان بهره گرفت.
این مسئول تصریح کرد: دشمنان با تهدید نرم خود به دنبال تضعیف ارزش های الهی و انسانی بخصوص در میان جوانان هستند بنابراین باید با قدرت با انجام برنامه های مناسب در برابر آنها ایستادگی کرد.
کارگر افزود: برگزاری لیالی قدر ، محافل انس با قرآن کریم و پاسخ به سوالات شرعی مردم و جوانان باید با جدیت توسط روحانیون و مبلغان دینی در طول سال و بخصوص ماه رمضان انجام گیرد.
استان یزد دو هزار و 500 مسجد دارد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا