مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو،کاهش نرخ بیمه نامه ها را تهدیدی جدی برای کشور دانست و اظهار داشت: زمانی که بیمه نامه ها با قیمت پایین ارائه شود شرکت بیمه ای قادر به پرداخت خسارت نبوده و در نتیجه کیفیت خدمات کاهش پیدا می کند.

به گزارش پایگاه خبری یزد فردا؛ مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو ایران در جمع خبرنگاران از افتتاح دفتر این شرکت  بیمه ای  در استان یزد خبر داد و گفت: شرکت بیمه تجارت نو سال گذشته با سرمایه گذاری پست بانک،بانک تجارت،شرکت نفت و گاز پارسیان و شرکت بین المللی عمران رضوی وابسته به آستان قدس رضوی با سرمایه 250میلیارد تومان راه اندازی شده که بالاترین میزان سرمایه گذاری در بین شرکت های بیمه ای است.

سیدمحمد عباس زادگان با اشاره به ثبت جهانی یزد اظهار داشت: در راستای حمایت از صنعت توریسم  شرکت بیمه تجارت نو یکی از گسترده ترین پوشش های بیمه ای خود را از گردشگران خارجی ایجاد کرده که در این پوشش  گردشگران  درمدت حضور در کشور تحت پوشش کامل خدمات بیمه ای از قبیل بستری در صورت نیاز در بیمارستان های کشور،انتقال وابستگان بیمارخارجی در صورت نیاز از کشور هدف،انتقال بیمار به کشور هدف و همچنین انتقال جسد گردشگر متوفی به کشور هدف، خواهند بود.

عباس زادگان؛سطح توانگری شرکت بیمه تجارت نو(توانایی پذیرش ریسک و پرداخت خسارت) را درجه یک عنوان کرد و با اشاره به موفقیت های این شرکت گفت: پوشش بیمه ای سکوهای استخراج نفت روی دریا،خط لوله انتقال انرژی از ایران به عراق،کشتی های بزرگ فعال در حوزه صادرات و حمل و نقل و کارخانجات بزرگ تولیدی کشور از افتخارات ماست که در طول این یکسال صورت گرفته است.

وی با اشاره به افتتاح دفتر یزد اظهار داشت : در حال حاضر در10 نقطه کشور دارای دفترهستیم که بنا به برنامه ریزی ها صورت گرفته  قصد داریم تا پایان سال در تمامی شهرهای بزرگ و مراکز استان ها دفتر ایجاد کرده و در شهرهای کوچک نیز نمایندگی فروش داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو،اولین مزیت این شرکت بیمه ای را بهبود ایمنی و ریسک عنوان کرد و ابراز داشت: امروزه بیمه ها در دنیا به جای اینکه پول بگیرند و خسارت پرداخت کنند به دنبال کنترل ایمنی و ریسک بوده و پیشگیری را مقدم بر درمان می دانند.

وی افزود: متاسفانه وضعیت ایمنی و کنترل ریسک در کشور ما مساعد نیست و وجود تصادفات گسترده جاده ای و آتش سوزی های اخیر گواه این مطلب است.

عباس زادگان؛ ایجاد شبکه پرداخت خسارت  را از دیگر  مزیت های این شرکت بیمه ای عنوان کرد و ابراز داشت:در این طرح با آموزش های ارزیابی خسارت به یکهزار نفر از افراد واجد شرایط و دارای مجوز بیمه مرکزی، امکان صرفه جویی در وقت مشتریان خسارت دیده فراهم شده به نحوی که لزومی ندارد بیمه شدگان این شرکت در هنگام بروز تصادف و خسارت به دفتر شرکت مراجعه کرده و پس از طی چندین روز پروسه ادارای خسارت خود را دریافت کنند بلکه کارشناسان ارزیاب به صورت آنلاین و 24 ساعته پس از دریافت گزارش تلفنی در محل حاضر شده و پس از تعیین خسارت هزینه آن را پرداخت می کنند.

وی ایجاد اشتغال برای جوانان را از مهمترین دستاوردهای این شرکت بیمه ای برای یزد دانست و گفت: ما از دوطریق نیرو استخدام خواهیم کرد اول استخدام نماینده که باید مدرک کارشناسی داشته، در آزمون بیمه مرکزی شرکت کرده و امکان ایجاد دفتر نمایندگی داشته باشد.

عباس زادگان خاطر نشان کرد: دومین روش استخدامی،استخدام فروشنده بیمه عمر است که جوانان علاقه مند به فروش می توانند با داشتن مدرک دیپلم و حتی به صورت پاره وقت  در زمینه فروش بیمه عمرفعالیت داشته باشند.

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو،کاهش نرخ بیمه نامه ها را تهدیدی  جدی برای کشور دانست و اظهار داشت: زمانی که بیمه نامه ها با قیمت پایین ارائه شود شرکت بیمه ای قادر به پرداخت خسارت نبوده ودر نتیجه کیفیت خدمات کاهش پیدا می کند.

گفتنی است دفتر شرکت بیمه تجارت نوتحت پوشش منطقه ای اصفهان فعالیت کرده و در خیابان امام روبروی مخابرات طبقه فوقانی بانک تجارت واقع است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا