در ششمین دوره آیین تقدیراز سرآمدان روابط عمومی های ایران، شهردار یزد به عنوان مدیر ارشد تعالی گر ارتباطی و مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد به دریافت لوح چهار ستاره و تندیس بلورین سرآمدی نائل آمدند.

محمد رضا عظیمی زاده، شهردار  یزد در ششمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی های ایران که در تاریخ  بیست و پنجم مرداد ماه در تالار شهید مطهری (ره) دانشگاه تربیت مدرس  تهران برگزار شد به عنوان مدیر ارشد تعالی گر ارتباطی، مورد تقدیر قرار گرفت.

همچنین در این راستا مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد به دلیل تعهد به سرآمدی و طی مسیر آن براساس مدل تخصصی شده EFQM    و کسب  521 امتیاز، موفق به دریافت لوح چهارستاره و تندیس بلورین سرآمدی  شد.

خاطر نشان اینکه سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری یزد در این آیین با دریافت لوح تعالی چهار ستاره روابط عمومی، تجلیل شد.

هوشمند سفیدی دبیر ششمین دوره آیین سرآمدان روابط عمومی ها گفت: جایزه تعالی در روابط عمومی براساس الگوی سرآمدی به روابط عمومی‌هایی تعلق گرفته که حداقل ۵۰ درصد امتیاز ممکن از یک هزار امتیاز را کسب کرده باشند، به گونه‌ای که دریافت امتیاز بین ۴۵۰ تا ۵۵۰ امتیاز به کسب نشان تعالی چهار ستاره و کسب ۵۵۰ تا ۸۵۰ امتیاز به بالا به دریافت تندیس منجر  شده است.

سفیدی دراین آیین که با حضور ۳۰۰ نفر از دست اندرکاران روابط عمومی برگزار شد، افزود: امتیاز هر روابط عمومی بر اساس ارزیابی و ممیزی تعیین شده است. وی با اشاره به اینکه در بررسی و ممیزی هر روابط عمومی ۸۱ شاخص مورد بررسی قرار گرفته و نتایج آن نیز به روابط عمومی‌‌ها برای آگاهی از وضعیت خود و اصلاح امور اعلام شده، تصریح کرد: یک روابط عمومی سرآمد باید در همه ابعاد و جنبه‌‌ها از عملکرد و ساختار، تا رویکرد و کارایی در سطح بالایی باشد،

 استاد علوم ارتباطات  اجتماعی خاطر نشان کرد سرآمدی و تعالی را یک بسته ترکیبی اعم از رویکرد‌ها، عملکرد‌ها و ساختار‌ها می دانم که می‌‌تواند روابط عمومی‌‌ها را به سوی پیشرفت رهنمون سازد.

 در این آیین  علاوه بر محمد رضا عظیمی زاده، از حسین مهری معاون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جموری اسلامی ایران و حسن روستا عضو هیئت مدیره بانک ملت نیز به  عنوان مدیران تعالی گر ارتباطی  تقدیر به عمل آمد.   












  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا