یزدفردا :موسوی  نماینده یزد و اشکذر ورییس مجمع نمایندگان از معرفی تنها گزینه استان که از بین 27 نفر از کسانی که می توانستند در سمت استانداری یزد به استان خدمت کنند به وزارت کشور خبر داد .

مهندس موسوی در نشست رسانه ای خود به روش انتخاب گزینه مورد نظر پرداخت و اظهار امید واری کرد که دولت تدبیر و امید با انتخاب استاندار بومی در همراهی مردمی و همچنین نمایندگان با دولت قدم مثبتی بردارند .

مهندس موسوی اجماع نمایندگان استان برای پیشنهاد فرد مورد نظر را تنها با اولویت هایی که نهایت در توسعه استان موثر میسر دانست و اظهار امید واری کرد نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد و بزرگان استان و همچنین افراد تاثیر گذار و نهاد های موثر در انتخاب استاندار در این راه همراهی کنند .

وی تنها انتخاب استاندار بومی و آشنا با مسائل و مشکلات استان را راه حل برون رفت از مشکلات موجود در استان دانست و اظهار امید واری کرد وزارت کشور نیز با درایت و دور اندیشی حمایت استان را همراه دولت کنند و انشالله طی چهار سال آینده جبران چهارسال گذشته برای استان بشود .

رییس مجمع نمایندگان استان یزد در ادامه معرفی گزینه برای استانداری را همراهی با دولت عنوان کرد و گفت:با توجه با هماهنگی با وزارت کشور و اعلام این نکته که اگر نمایندگان استان و جناب عارف رییس فراکسیون امید به پیشنهادی واحد برسند وزارت کشور موضوع را بررسی و در هیئت دولت مطرح خواهد کرد :بر همین اساس مجمع نمایندگان استان از بین بیش 27 گزینه مطرح برای استاندار ی و پالایش افراد براساس ویژگی های در نظر گرفته شده به چند نفر رسیدیم و از بین چنذ نفر با مشورت با بزرگان استان گزینه ای که بیشترین اتحاد در استان را بتواند بوجود آورد و همجنین به تمام مشکلات مردم استان واقف باشد گزینه مورد نظر انتخاب شد و با امضاء تمام نمایندگان استان گزینه پیشنهادی به وزارت کشور معرفی شد .

وی در پایان اظهار امید واری کرد :وزارت کشور نیز به وعده خود عمل کند و نماینده ارشد را هرچه سریعتر انتخاب و عملا استان را از رکود در آورد .

به گزارش یزدفردا نماینده یزد هرچند از معرفی گزینه پیشنهادی خودداری کرد اما با توجه به معرفی تلویحی گزینه مورد نظر مهندس سید محمدرضا سیدحسینی معاون چهارساله عمرانی استانداری یزد که سابقه خدمت در ادارات کل گردشگری ومیراث فرهنگی ، گردشگری وصنایع دستی و مشاور عمرانی شهرداری یزد و بخش خصوصی را درکارنامه خود دارد و یکی از موثر ترین افرا د در ثبت جهانی یزد نیز به شمار می آید .

انتخاب سید حسینی با توجه به شناخت دقیق وی از کل استان و همچنین وقت گذاری وی در اموری که قبلا خدمت کرده است  نوید دهنده فصلی کاری در دولت جدید می دهد .

او تا کنون دو مرتبه به عنوان گزینه برای شهرداری یزد در دوره های چهارم و پنجم شورای شهر بوده است که دفعه اول با نظر استاندار وقت انتخاب نشد و در دور پنجم هم به احترام شوراییان برنامه کاری خود را ارائه ارائه نمود و عذر خواهی کرد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا