استاندار یزد گفت: نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی باید کمک نمایند تا اعتبارات به منزله تخصیص و نقدینگی باشد تا بتوان با برنامه ریزی صحیح، پروژه ها را هدفگذاری کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، نشست مشترک "سید محمد میرمحمدی" با " صباغیان" نماینده مردم حوزه های انتخابیه بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران این شهرستانها، با هدف بررسی مسائل و مشکلات و تعریف پروژه های جدید، عصر چهارشنبه ۲۶ مهرماه ۱۳۹۶ در سالن زنده یاد حمیدیا برگزار شد.
در ابتدای این دیدار " صباغیان" ضمن تشکر از پیگیری و تلاش استاندار یزد برای رفع مشکلات شهرستانهای حوزه انتخابیه خود خاطر نشان نمود: قصد داریم تا در این نشست راه های دستیابی پروژه ها و طرح های حوزه های انتخابیه ۵ شهرستان به اعتبارات مورد نیاز را بررسی کنیم.
سپس هر کدام از فرمانداران به ارائه گزارشی از طرح ها و پروژه های در دست اقدام و وضعیت اعتباری و پیشرفت آن در شهرستانهای تابعه خود پرداختند.
استاندار یزد در این نشست پس از استماع گزارشات ارائه شده از سوی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و فرمانداران شهرستانهای بافق، خاتم، ابرکوه، بهاباد و مهریز، گفت: از فرمانداران میخواهم علاوه بر اینکه در تکمیل پروژه های نیمه تمام، همه همت خود را مصروف میدارند، پروژه های جدیدی که باید حسب ضرورتها در شهرستانها اجرا شود را طراحی نموده و آنرا پیشنهاد دهند تا با همکاری نماینده محترم حوزه های انتخابیه در مجلس شورای اسلامی، جهت اخذ ردیف اعتباری جدید برای آنها اقدام شود.
" میرمحمدی" در ادامه تصریح کرد: نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی باید کمک نمایند تا اعتبارات به منزله تخصیص و نقدینگی باشد تا بتوان با برنامه ریزی صحیح، پروژه ها را هدفگذاری کرد.
استاندار یزد در پایان از همه فرمانداران خواست تا با جدیت هر چه تمام تر نسبت به ارائه گزارش تکمیلی طرح های در دست اجرا در سالجاری و تعریف طرح های آتی به منظور ایجاد تحول و سرعت بخشیدن به روند توسعه همه جانبه شهرستانها اقدام کنند.
در پایان این نشست " تعریف و ارائه دو پروژه ملی از سوی فرمانداران هر شهرستان با همکاری حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در بازه زمانی ۲۰ روز آینده" به عنوان مصوبه این نشست تصویب شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا