به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ جلسه شورای اداری شهرستان بافق با حضور امام جمعه و فرماندار، اعضای شورای تامین، معاون فنی اداره کل استاندارد استان یزد و روسای ادارات و نهاد های بافق با دستور کار برنامه ریزی بزرگداشت هفته بسیج، تشریح وضعیت استاندارد شهرستان و جمع بندی و ارائه وضعیت تخصیص اعتبارات تملک دارایی ها در محل سالن اجلاس آیت الله  حاج شیخ محمد تقی بافقی فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بافق در ابتدای این نشست با تسلیت درگذشت جمعی از هموطنان  در اثر زلزله درمناطق غربی کشور به ویژه استان کرمانشاه و سر پل ذهاب اظهار داشت: خوشبختانه در شهرستان کمپ ها و ایستگاه های جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان در ایجاد شده است.

محمد زاده رحمانی با اشاره به تاكيد مقام معظم رهبری مبني بر ياري رساندن به زلزله زدگان و تاكيد رئيس محترم جمهور در خصوص تسریع در امداد رسانی به زلزله زدگان از مسئولان ادارات شهرستان خواست در اين  امرنیز پیشگام باشند.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته کتاب و کتاب خوانی و سالروز رحلت علامه طباطبایی، گفت: با توجه به شاخص های موجود به احتمال زیاد کتابخانه عمومی محمد مفیدي (مستوفی بافقی) حائز رتبه برتر به لحاظ پیشرفت و توسعه ای که داشته در سطح کشور انتخاب شود.

فرماندار بافق ضمن بیان اینکه خوشبختانه در چند سال اخیر اقدامات مفید و مناسبی در عرصه کتاب و کتابخوانی  بافق صورت گرفته، افزود: از مجموع 7 کتابدار برتر کشوری استان یزد سه نفر از آنها بافقی می باشند که جا دارد به تمامی فعالین این عرصه این موفقیت را تبریک گفت.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بودجه مصوب شهرستان در بخش تملک دارایی ها عنوان داشت: امسال جز محدود سال هایی است که تاکنون بیش از 51 درصد از بودجه بخش  تملک دارایی ها تخصیص یافته است.

زاده رحمانی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خلطر شهید محیط بان "علی اکبر قنبری زاده" فقدان این عزیز را به خانواده، فعالین محیط زیست، ادارات محیط زیست شهرستان و استان تسلیت گفت.

در ادامه این نشست مسئولان ادارات مرتبط، مطالب و موضوعات خود را حول و محور دستور کار جلسه بیان نمودند.

عکس: محمود تقی زاده بافقی.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا