به گزارش خبرنگار یزد فردادر طبس

 ششمین  جلسه کمیته اشتغال وسرمایه گذاری شهرستان طبس
با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه  برگزارشد

طلائی مقدم: در آغاز دولت دوازدهم تغییراتی در مدیران شهرستان صورت خواهد گرفت/مدیران کم‌کار و ناهمسو فرصت جبران نخواهند داشت.


 ششمین جلسه کمیته اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان طبس در محل معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس برگزار شد

اهم صحبت های  طلائی مقدم؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس:

بادرایت مقام معظم رهبری امسال به سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نام گذاری شد و این نشان دهنده توجه ویژه معظم له به مسائل اقتصادی و معیشتی است و ضرورت دارد در تمام جلسات اقتصادی اعم از تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری، مدیران ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل، شخصاً شرکت نموده و درصورت نیاز، معاونین و کارشناسان ادارات نیز به اتفاق مدیر در جلسه شرکت نمایند.

من بعد جلسات شورای اشتغال در بانک ها برگزار شود و جلسه بعدی در بانک ملی برگزار خواهد شد تا مدیران از نزدیک در جریان روند پرداخت تسهیلات قرار گیرند.

محورهای توسعه شهرستان در افق ۱۴۰۴ نیزروشن است که بصورت؛
۱) طبس یکپارچه و متحد
۲) استقرار صنایع جوار معدنی
۳) استقرار صنایع جوار ریلی
۴) توسعه گردشگری و توریسم
۵) ارتقاء و توسعه سطح کشاورزی، دامپروری و صنعت
۶) بهبود کیفیت منابع انسانی و دانشگاه‌ها
۷) تبدیل شدن به قطب درمانی
می‌باشد و باید مدنظر قرار گیرد.

 طبس، دیهوک و دستگردان همه باهم شهرستان طبس هستند و فرزندان این آب و خاک؛ طبس بزرگترین شهرستان  کشور است و بزرگترین شهرستان کشور باقی خواهد ماند.

 تیم اقتصادی شهرستان منسجم و یکپارچه حرکت کند؛ رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال بزرگترین هدف ما در شهرستان است و سستی وکم کاری و بهانه جویی ازهیچ مدیری قابل پذیرش نیست. مهمترین اصل؛ راه اندازی کار مردم، کاهش روال و بوروکراسی اداری به جهت تسهیل در امور است.

 پروژه های پروده۴، ژئوپارک، طرح توسعه زغال سنگ، منطقه ویژه معدنکاری، فروسلیس آلومینیوم، سرمایه گذاری خارجی، صنایع جوار ریلی مهمترین پروژه‌های بخش تولید و اشتغال می‌باشند.

 در آغاز دولت دوازدهم تغییراتی در شهرستان روی خواهد داد و مدیرانی که همراه تیم اقتصادی نیستند و کم کاری می نمایند فرصت جبران بسیار اندک دارند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا