استاندار یزد با صدور پیامی هفته بسیج را به عموم مردم استان به‌ویژه بسیجیان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس استان تبریک گفت و اظهار داشت: بسيج نهادی است كه با تاروپود اين نظام درآمیخته است و آیینه رشادت‌ها و حماسه‌هاست.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ متن کامل پیام محمود زمانی قمی به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج به شرح ذیل است:
به نام خدا
از صداي سخن عشق نديدم خوش‌تر
يادگاري كه در اين گنبد دوار بماند (حافظ)
نهاد ارزشمند بسيج شجره طيبه و درخت تناوری است كه شکوفه‌های آن نه‌تنها بوي بهار و فصل و طراوت يقين می‌دهند كه از عطر و بوي پير عشق و مراد دل‌های آزادگان جهان و بنیان‌گذار دوراندیش و آسماني جمهوري اسلامي حضرت امام خميني لبالب و لبريزند. درود خدا بر آن مرد الهي و فرزند زهرا كه مدرسه عشق را بنيان نهاد و معراج انديشه پاك اسلامي را كه تربیت‌یافتگان آن نام و نشان در گمنامي دارند بر پا كرد.
هرساله با فرارسیدن آذرماه با گراميداشت هفته بسيج، ياد و نام شهيدان را گرامي می‌داریم و باروح بلند آنان براي پاسداري از ارزش‌های الهي پيمان تازه می‌بندیم. این‌جانب اين هفته مقدس را به‌تمامی بسيجيان مدرسه عشق و به پاسداران حماسه‌آفرین و جانبازان و آزادگان ارزشمند و همه ملت سلحشور و شهیدپرور استان دارالعباده يزد و به همه جواناني كه آينده ميراث سبز عشق در دست آنان است تبريك و تهنيت عرض می‌کنم و اميدوارم خداوند توفيق بسيجي بودن را به معني اعم كلمه كه مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است به همه ما عطا نمايد.
بسيج نهادی است كه با تاروپود اين نظام درآمیخته است و آیینه رشادت‌ها و حماسه‌هاست و امروز نه‌تنها یک‌نهاد نظامي است كه نيز در تسكين آلام حوادث طبيعي چون زلزله غرب كشور در كمك به دولت تدبير و اميد و حفظ دستاوردها و توليد علم و دانش و عمران و آبادی‌ها و خدمات خالصانه به اين ملت عزيز ايستاده است و بديهي است كه همدلي و همنوايي دولت و بسيج و سپاه و مردم بزرگ‌ترین يأس براي دشمن و مايه اميد براي دوستداران اسلام و انقلاب است. استان دارالعلم و مردمان سخت‌کوش و مؤمني كه در طول انقلاب همواره همت و حماسه و حضور را تجربه کرده‌اند و مديران و خدمتگزاران استان محب صادق بسيجيان و هماهنگ و همراه آنان خواهند بود.
خدايا چنان كن سرانجام كار
كه قرآن به عالم دهد برگ و باد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا