مدیر خدمات و رفاه اجتماعی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در دیدار رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان، برای بهسازی کتابخانه عمومی شهید بهشتی قول مساعد داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، الهام آقایی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بافق با سیدعلیرضا حسینی، مدیر خدمات و رفاه اجتماعی شرکت سنگ آهن مرکزی برای بررسی مشکلات ساختمانی و فضای کتابخانه شهید بهشتی دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار که فاطمه میرعلمی، مسئول کتابخانه شهید بهشتی نیز حضور داشت، آقایی ضمن بیان مشكلات و تشریح وضعيت موجود کتابخانه، خواستار رسيدگي به مشكلات كتابخانه شهید بهشتی و حمایت شرکت سنگ‌آهن بافق برای بهسازی فضای کتابخانه شد. 

وی تصریح کرد: يكي از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مشكلات كتابخانه کمبود فضاي فيزيكي آن است كه مشكلات عدیده‌ای براي اعضا، مراجعان و كتابداران به وجود آورده است و رفع این مشکل می‌تواند به جذب بیشتر مراجعان کتابخانه و افزایش عضویت آن کمک کند.

حسینی، مدیر خدمات و رفاه اجتماعی شرکت سنگ آهن بافق نیز در این دیدار و پس از آگاهی یافتن از مشکلات ساختمانی کتابخانه شهید بهشتی، برای زمینه بهسازی و گسترش فضای کتابخانه قول مساعدت داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا