رئیس مرکزآموزش فنی و حرفه ای امام خمینی (ره)تفت از نشست مشترک مرکزآموزش فنی و حرفه ای امام خمینی (ره) و حوزه علیمه شهرستان تفت خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد :  فصاحت درتکمیل خبر گفت : هدف از این نشست ترویج فرهنگ مهارت آموزی در بین طلاب و روحانیون و خانواده‌های آنان در شهرستان تفت اعلام نمود.

در این  نشست که با حضور  رئیس مرکز ،جمعی از کارکنان و طلاب حوزه علمیه شهرستان تفت برگزار گردید ،در ابتدا رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان تفت  ضمن معرفی سازمان وتبیین اهداف آموزشی سازمان اموزش فنی وحرفه ای کشور گزارشی از فعالیت‌های آموزشی مرکز ارائه نمود.

در ادامه فصاحت افزود : مجهز شدن طلاب و روحانیون را به علوم و فنون مختلف اعم از کامپیوتر، فناوری اطلاعات و مشاغلی که در راستای رشد و تعالی این عزیزان باشد را از ضروریات دانست و از اینکه روحانیت که سکان‌دار فرهنگ و نظام اسلامی در کشور هستند نسبت به این مسئله واکنش مثبت نشان داده‌اند اظهار خرسندی کرد و برای همکاری، همیاری و پشتیبانی در این زمینه اعلام آمادگی نمود. 

دراین نشست مقررشد در راستای همکاری فی مابین مرکز آموزش فنی و  حرفه ای شهرستان تفت  و حوزه  علمیه جعفریه تفت در خصوص ترویج فرهنگ مهارت آموزی در بین طلاب ، حوزه علمیه جعفریه پس از نیاز سنجی حرفه های درخواستی را به مرکز آموزش فنی و حرفه ای اعلام تا اجرای این حرفه ها توسط مرکز برنامه ریزی گردد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا