استاندار یزد در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به جایگاه جغرافیایی کشور و استان اظهار داشت: در بحث مبارزه با مواد مخدر می بایست به دنبال روش‌های نوین باشیم و از اقدامات گذشته نیز غفلت نکنیم.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، روز سه‌شنبه 21 آذرماه نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به ریاست استاندار یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، دبیر شورای هماهنگی استان و اعضای این شورا در محل سالن زنده‌یاد حمیدیا برگزار شد.
«محمود زمانی قمی» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: کشفیات ما ریشه در اقدامات اطلاعاتی داشته و هرچه در این زمینه اقدام شود موفق‌تر هستیم از همین رو لازم است تا از این بخش تقدیر و تشکر شود.
وی همچنین با تقدیر از مبارزان مواد مخدر در دستگاه قضایی گفت: دستگاه قضایی اصلی‌ترین نقطه‌ای است که با این بیماری خطرناک مبارزه می‌کند و در حوزه پیشگیری نیز نظرات و نقش مؤثری دارد.
وی ادامه داد: گاهی ممکن است پیش بیاید که احساس کنیم دچار روزمرگی شدیم، لذا توصیه دارم این سؤال را از خودمان بپرسیم که اگر این مبارزات انجام نمی‌شد اکنون چه وضعی داشتیم.
استاندار یزد با اشاره به جایگاه جغرافیایی کشور و استان اضافه کرد: در بحث مبارزه با مواد مخدر می بایست به دنبال روش‌های نوین باشیم و از اقدامات گذشته نیز غفلت نکنیم
زمانی قمی با اشاره به اینکه گلایه‌هایی مطرح‌شده در خصوص اینکه سهم استان یزد در مبارزه با مواد مخدر نادیده گرفته‌شده و مشکلات زیادی داریم؛ گفت: با وزیر کشور در این زمینه مکاتباتی خواهیم داشت تا مشکلات نیز رفع شود.
وی تصریح کرد: نقش ورزش را باید در استان پررنگ‌تر کنیم و معتقدیم جامعه‌ای که بیشتر با ورزش عجین باشد آسیب‌های کمتری خواهد داشت.
وی در پایان خواستار ورود خیران به حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی استان شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا