رضا سلطان زاده هفته نامه آیینه یزد

بزرگان گفته‌اند: سعادتمند و نیک سرانجام کسانی هستند که در احساس مسئولیت و تعهد خود می‌کوشند تا با فروغ گسترده همت عالی و والای خویش ناکامی‌های زندگی مردمان را چاره سازند و با تعمق و تدبیر خوشبختی توده‌ها را که جز خداوند یار و یاوری ندارند تامین کنند. راستی را که مقام و حیثیت و جایگاه مسئولیت‌ها و پست‌ها اقتضا دارد که صاحبان قدرت آن را به ابتذال و فرومایگی سوق ندهند بلکه این منزلت و مکانت را ارج نهاده و برای ایفای وظیفه که حق مردمان محروم و نیازمند است قیام کنند و آن کس که بر این مدعا ثابت قدم و استوار است این‌بار گرانبها و کالای ارزشمند را ضایع و تباه نساخته است بلکه با اتکال به نیروی لایزال خداوندی خدمت مخلوق را برگزیده و به شایستگی از عهده انجام تکلیف برآمده و به فضایل نیک انسانی دست یافته است. به حق باید گفت از جمله این شایستگان در کسوت معاونت استانداری یزد یکی هم جناب آقای مهندس محمدرضا سیدحسینی است. آنچه در زمره فعالیت‌های مداوم این چهره خدوم که نگارنده این سطور شاهد بوده است به شرح ذیل می‌باشد. -در پروژه مسکن جامعه فرهنگیان یزد که هم اکنون ساخت و ساز آن در شرف تکوین است و این منازل به 288 نفر از فرهنگیان فاقد مسکن تعلق گرفته در جهت تسهیل و پیشرفت بهتر کار، مشارالیه جلسات مکرری با حضور سایر مسئولین تشکیل داده و به همت ایشان برای شرکت‌های ساختمانی که در یزد چنین مساحت زیربنا و موقعیتی داشته‌اند با موافقت مقامات ذی‌ربط در بخش نظام مهندسی تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است. -بارها و به کرات با مسئولان شهرداری و اداره کل مسکن و شهرسازی و نظام مهندسی استان و شرکت آبفای یزد تماس حاصل و تاکید نموده که سازمان‌ها و نهادهای مسئول در انجام امور اداری آن مجموعه تا حد امکان در انجام کار تسریع کنند.
-مکرراً همراه با جناب آقای احمد شیرزاد مدیرکل آموزش‌وپرورش در ملاقات‌های حضوری در خصوص زمین مورد نظر دستورات مقتضی صادر و راه‌کارهای لازم ارائه نموده است.
-آقای مهندس سیدحسینی به عنوان کسی که صلاحیت اداره استان را به عنوان استاندار واجد است توسط هر چهار نماینده محترم استان در مجلس شورای اسلامی و عده‌ای از فعالان سیاسی به وزارت کشور معرفی شده و این تجمیع نظرات حاکی از شایستگی و لیاقت است که به منصه ظهور و بروز رسیده و این افتخاری می‌باشد که در پرونده کاری ایشان ثبت و ضبط گردیده است. این بیت از غزل حافظ تقدیم محضرش باد که:
تنش درست و دلش شاد باد و خاطر خوش
که دست دادش و یاری ناتوانی داد
خداوند کلیه خادمان صادق و بی‌ادعای نظام جمهوری اسلامی ایران را پیوسته یار و مددکار باشد و در هر پُست و مسئولیتی توفیق خدمت به محرومان و نیازمندان را نصیب آنان فرماید و اجر دارین برای آنان مقرر کند. ان‌شاءالله

رضا سلطان‌زاده

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا