به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، «رقیه کرمانیان» در شورای اداری استان یزد که با حضور معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور برگزار شد اظهار داشت: تقویت آموزش و توان افزایی برای بانوان می تواند بسیاری از مسائل و مشکلات را حل کند.

وی با بیان اینکه طرح های ملی و استانی در این زمینه اجرایی شده است؛ ادامه داد: طرح جشنواره استانی دیار صلح و گفتگو، طرح توان افزایی بانوان همچنین برنامه های آموزشی برای تقویت بانوان با محوریت خانواده از جمله این موارد بوده است.
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری یزد با بیان اینکه دولت زمینه فعالیت زنان و بانوان را در شرایطی بهبود یافته با پشتیبانی خود فراهم آورده است؛ اضافه کرد: حضور زنان در جامعه را باید پاس بداریم و رشد و شکوفایی آن ها را مورد حمایت قرار دهیم.
وی با بیان اینکه تجربه ثابت کرده که حضور زنان منجر به اصلاح جامعه می شود؛ افزود: شورای اداری می تواند کمک کند تا بر اساس توصیه های مقام معظم رهبری و تلاش های دولت و رئیس جمهور زمینه حضور بانوان در عرصه های مختلف فراهم شود.
کرمانیان عنوان کرد: بانوان استان یزد توانمندی های زیادی را دارند که می توانیم از این ویژگی ها در عرصه های مختلف برای کشور و پیشرفت استان استفاده بهینه داشته باشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا