معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اینکه توجه جدی به روستاها و حل مسائل و مشکلات اساسی آن از دستاوردهای و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است؛ اظهار داشت: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اقدامات تأثیرگذاری در حوزه مسائل زیربنایی، عمرانی، آموزشی و ... انجام‌شده که توانسته شرایط بهتری را زندگی مردم در مناطق روستایی فراهم آورد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ در مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری، فرماندار یزد و جمعی دیگر از مسئولین و اهالی روستای فهرج سالن ورزشی چندمنظوره دهستان فهرج به بهره‌برداری رسید.
«محمدعلی طالبی» در این مراسم با تبریک ایام‌الله دهه فجر و آغاز چهل‌سالگی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: امیدواریم افتتاح و بهره‌برداری از این سالن ورزشی در روستای فهرج منجر به ارتقاء نشاط، تندرستی در بین اهالی به‌ویژه نوجوانان و جوانان شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اینکه توجه جدی به روستاها و حل مسائل و مشکلات اساسی آن از دستاوردهای و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است؛ افزود: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اقدامات تأثیرگذاری در حوزه مسائل زیربنایی، عمرانی، آموزشی و ... انجام‌شده که توانسته شرایط بهتری را زندگی مردم در مناطق روستایی فراهم آورد.
معاون استاندار یزد در ادامه همچنین بابیان اینکه در سال‌های اخیر با پایدار شدن برخی از اعتبارات ویژه حرکت مضاعفی در راستای توسعه و آبادانی روستاها صورت گرفته است؛ ابراز داشت: خوشبختانه علی‌رغم مسائل و مشکلات کشور در حوزه اعتبارات عمرانی در این سال‌ها اعتبارات خوبی به حوزه روستایی تخصیص‌یافته و با تلاش‌های مسئولین و دستگاه‌های اجرایی جریان سازندگی در این مناطق ادامه داشته که ضمن حفظ جمعیت در برخی از نقاط شاهد مهاجرت معکوس هستیم.
طالبی در پایان سخنانش با اشاره به جان‌فشانی شهدا به‌ویژه شهدای روز 21 بهمن‌ماه 1357 خاطرنشان کرد: این شهدای عزیز در این روز با حضور پررنگ خود در خیابان‌ها و مراکز مهم، خود را در معرض گلوله‌های مأموران رژیم پهلوی قراردادند و ازاین‌رو ضرورت دارد هم مردم و مسئولین در راستای آرمان‌های و آرزوی آنان حرکت نموده و فعالیت‌های خود را بر پایه همین شعارها به‌پیش ببریم.
سالن ورزشی چندمنظوره دهستان فهرج 7015 میلیون ریال در زمینی به مساحت 1400 مترمربع احداث‌شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا