سرپرست معاونت آموزش،برنامه ریزی وپژوهش اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان از برگزاری دوره آموزشی روانشناسی مهارتهای ارتباطی ویژه مربیان تبدیل وضعیت شده استان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد،فراشاهی در تکمیل خبر گفت: دوره آموزشی روانشناسی مهارتهای ارتباطی ویژه مربیان جدیدالاستخدام در استان با هماهنگی مرکز تربیت مربی کرج  در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 خواهران یزد برگزارگردید .

سرپرست معاونت آموزش،برنامه ریزی وپزوهش اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان افزود: کلیه مربیان تبدیل وضعیت شده در استان موظف به گذراندن این دوره آموزشی هستند و در گذشته مربیان پس از تبدیل وضعیت و استخدام به مرکز تربیت مربی در کرج اعزام میشدند اما در این مرحله این دوره در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار میشود .

فراشاهی با اشاره به این که طول دوره به مدت 3۰ ساعت است تصریح کرد : در راستای تسهیل در ایاب وذهاب مربیان در پی درخواست های مکرر آنها مبنی بر برگزاری این دوره درمرکز استان ،رایزنی هایی را با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور انجام دادیم و موفق به اخذ مجوز برای برگزاری این دوره در استان شدیم .

همزمان با برگزاری این دوره مسئولین ستادی اداره کل ضمن بازدید از روند برگزاری دوره به اهمیت فراگیری روانشناسی مهارتهای ارتباطی توسط مربیان جدیدالاستخدام اشاره نمودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا