معاون وزير و رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور گفت: اتاق فكر مربيان سازمان با هدف مشاركت مربيان توانمند و صاحب ايده در تصميم گيري هاي سازماني تشكيل شده است.

به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان یزد، دكتر سليمان پاك سرشت، معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و رئيس اين سازمان خبر داد: در سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور در چهار حوزه اتاق فكر را تشكيل داده ايم.

وي تأكيدكرد: اتاق هاي فكر ترجيحاً با حضور افراد با سابقه و توانمند سازمان كه ممكن است بازنشست شده يا در در حال حاضر در سازمان نباشند، تشكيل مي شوند.

معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي تصريح كرد:  اين اتاق هاي فكر در حوزه هاي مختلف از جمله مربیان،مسابقات، آزمون، آموزشگاه هاي آزاد تشكيل شده و به عنوان كانون هاي فكري هستند و مسؤوليت اين كانون ها اين است كه فارغ از فضاهاي اداري و رسمي بتوانند مسايل را بررسي  و در تصميم سازي به سازمان كمك كنند.

دكتر سليمان پاك سرشت افزود: مربي سرمايه اصلي سازمان است و اين را باور دارم و فكر مي كنم حتي بسياري از مسايلي كه ما داريم از جمله انطباق با بازاركار در آن سطح بايد حل شود.

وي تصريح كرد: مربيان ما بايد اين مسئوليت را داشته باشند كه پيوند بين كارآموز و بازاركار را هدف گذاري كنند و اين مي تواند اتفاق خوبي باشد. اتفاقي كه به نظرم مي رسد، مي تواند كمك كند.

رئيس سازمان تأكيد كرد: يكي از اين كانون ها، كانون مربيان است كه از افراد صاحب فكر و ايده و خوش فكر خواسته شده تا تلاش كنند كه گردش ايده ها از پايين به بالا شكل بگيرد و به ويژه در مجموعه مربيان كه احساس مسؤوليتشان در قبال كليت سازمان است، بايد فعاليت جدي صورت پذيرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا