معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار يزد به نقش و ساختار فن بازارها در کشور اشاره کرد و افزود: فن بازارها حلقه اتصال بین دانش، ایده و سرمایه هستند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ ششمین نشست شورای فن بازار استان با حضور معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار، مدیر فن بازار ملی ایران و جمعي از مسئولان استان در سالن شهید موحدین استانداری یزد برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در این نشست با اشاره به پیشرفت تکنولوژی، گسترش شبکه ها و وضعیت اشتغال در کشور گفت: این حوزه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید به عنوان یکی از ارکان اصلی به آنها توجه کنیم.

«علی زینی وند» به پتانسیل هایی که در استان یزد در حوزه های گردشگری، صنعتی و سلامت وجود دارد اشاره کرد و افزود: ما آمادگی داریم تا با همکاری همه دستگاههای فعال بتوانیم با فرهنگ سازی مناسب از این فرصت پیش آمده در راستای تقویت تکنولوژی جدید گام برداریم.

وی گفت: در یزد تحرک و پویایی خوبی در حوزه پیشرفت تکنولوژی صورت گرفته است و ما هرچه بتوانیم بخش خصوصی و شرکتهای علاقه مند را در این حوزه درگیر کنیم، بی شک در آینده شاهد تحولات بسیار عظیمی در این حوزه خواهیم بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا