«محمود زمانی قمی» روز دوشنبه 21 اسفندماه به‌منظور حضور در بیست و سومین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان که در محل فرمانداری بهاباد برگزار شد به این شهرستان سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ استاندار یزد در ابتدای سفر خود از کمپ گردشگری ده عروس که در ابتدای جاده ورودی بهاباد قرار دارد و جاذبه گردشگری جدید در استان محسوب می‌شود، بازدید کرد.
زمانی قمی در ادامه با حضور در دفتر امام‌جمعه شهرستان بهاباد با حجةالاسلام بشکانی دیدار و گفتگو کرد و سپس با خانواده تنها سردار شهید شهرستان بهاباد شهید «محمد رفیع رفیعیان بهابادی» دیدار از آنان تجلیل کرد.
استاندار یزد بعدازاین دیدارها از موزه علوم طبیعی بهاباد که یکی از موزه‌های نمونه و کم‌نظیر در کشور است، بازدید کرد و در ادامه با حضور در فرمانداری شهرستان بهاباد، در بیست و سومین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان که با محوریت بررسی مسائل و مشکلات کارخانه‌ها و شرکت‌های صنعتی و زیرساخت‌های شهرستان برگزار شد حضور یافت.
برگزاری نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرستان به ریاست استاندار و با حضور معاونین استاندار، امام‌جمعه، فرماندار و شورای اسلامی شهر بهاباد، پایان‌بخش برنامه‌های سفر استاندار در شهرستان بهاباد بود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، سرپرست اداره کل حوزه استاندار و جمعی از مدیران کل استان محمود زمانی قمی را در این سفر همراهی کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا