مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري يزد در آئين تکریم و معارفه بخشدار مركزي اشكذر با اشاره به اهميت اميد و نشاط اجتماعي در مشاركت و پيشرفت جامعه، گفت: بخشداران در مسير توسعه ارتباطات مردمي و بومی‌سازی ظرفیت‌ها تلاش كنند.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، روز دوشنبه 27 فروردین‌ماه آئين تکریم و معارفه بخشدار مركزي اشكذر با حضور مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري يزد، فرماندار اشكذر و جمعي از مسئولان در فرمانداري اشكذر برگزار و «محمدحسين قانعيان» با حكمي از سوي استاندار يزد فعاليت خود را به‌عنوان بخشدار مركزي اشكذر آغاز كرد.
مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري يزد در اين مراسم ضمن تقدير از تلاش‌های صورت گرفته در بخشداري مركزي اشكذر اظهار داشت: اميد است بخشدار جديد نيز با تجربيات، ارتباطات مؤثر و ايجاد تعاملات متنوع در بخش‌های مختلف زمينه تعالي و رسيدن به نتايج مؤثر را فراهم آورد.
«عباس حيدري» افزود: بخشداران زبان گوياي دولت و نظام در حوزه مسئوليت خود هستند و اولين كار براي تحقق اين امر تدوين برنامه با توجه به اسناد بالادستی و ضرورت‌های كشور از یک‌سو و بهره‌مندی از ظرفيت و تجربه دهياران، شوراهاي اسلامي و نخبگان منطقه براي بازبيني، اصلاح و اتخاذ تصمیم‌های پايدار است.
وي يادآور شد: تبعيت از قانون بايد محور فعاليت در تمام بخش‌ها باشد و براي تحقق مشاركت و پيشرفت همه‌جانبه در هر منطقه‌ای امیدبخشی به مردم و ايجاد نشاط اجتماعي ضرورتي انکارناپذیر است.
مديركل سياسي و انتخابات استانداري يزد گفت: همه مسئولان بايد بتوانيم در راستاي خدمت گذاري به مردمي كه لايق و شايسته خدمت هستند از تمام ظرفیت‌ها به‌ویژه نقش‌آفرینی افراد اثرگذار و صاحب نفوذ در راستاي رفع مسائل و مشكلات جامعه تلاش كنيم.
مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري يزد در پايان با تأکید بر تلاش در مسير تحقق شعار حمايت از كالاي ايراني، كيفي نگري در توليدات و توسعه اشتغال بيان كرد: موضوع خشک‌سالی و كمبود منابع آبي نيز يكي از مسائل مهم استان يزد است كه باید با برنامه‌ریزی علمي، حفظ آرامش اجتماعي، تأمین منابع پايدار و فرهنگ‌سازی درزمینه مصرف برای حل این مهم کوشش کرد.
گفتني است در اين مراسم از تلاش‌ها و خدمات «سيد محمد اشرف» در بخشداري مركزي اشكذر نيز تقدير به عمل آمد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا