«محمود زمانی قمی» با اشاره بر تأکید مقام معظم رهبری بر مدیریت آسیب‌های اجتماعی در کشور گفت: برنامه‌های کمی و کیفی دستگاه‌های فعال در مقابله با مواد مخدر و اعتیاد بر مبنای کاهش آسیب‌های اجتماعی ارتقا یابد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با حضور استاندار یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار شهرستان مهریز و اعضای این شورا در سالن حمیدیا استانداری یزد تشکیل جلسه داد.
استاندار یزد ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته درزمینهٔ مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه توسط دستگاه‌های اجتماعی، انتظامی و قضایی در سال گذشته اظهار داشت: موضوع مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد دغدغه شخص اول انقلاب است و بر توجه به آسیب‌های اجتماعی ناشی از این موضوع تأکیدات فراوانی شده است.
زمانی قمی افزود: تلاش‌های خوبی درزمینهٔ مبارزه با مواد مخدر و کنترل آسیب‌های ناشی از آن صورت گرفته است اما مبنای ما باید انجام کارهای بهتر نسبت به گذشته باشد که امیدواریم باهمت متولیان این امر در استان برنامه‌های گوناگون کمی و کیفی برای اثرگذاری بیشتر در سال 97 را شاهد باشیم.
وی در پایان به اهمیت زمینه‌سازی برای ایجاد شرایط مناسب جهت جابه‌جایی ایست بازرسی شهید مدنی شهرستان مهریز اشاره و خاطرنشان کرد: محل فعلی این ایست بازرسی مشکلاتی را برای مردم و از سوی دیگر تسهیل در اعمال قانون به وجود آورده است که باید پیگیری‌های صورت گرفته تاکنون برای حل این مشکل با جدیت ادامه یابد.
در این جلسه گزارشی از سوی نماینده انجمن معتادان گمنام استان، عملکرد شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهریز، اقدامات صورت گرفته در ایام نوروز در مبارزه با مواد مخدر از سوی نیروی انتظامی و تبیین طرح‌های تحولی و خلاق در این زمینه ارائه و اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا