"علی زینی وند" در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری استان تاکید کرد: اگر فضای استان تنش زا و نگاه ها در حوزه اقتصاد، سیاسی شود بدون شک حوزه سرمایه گذاری استان ضرر خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد روز دوشنبه سی و یکم اردیبهشت ماه در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری استان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: در حوزه اقتصادی تعدادی پروژه بزرگ با پیگیری و رهنمودهای استاندار محترم درحال پیگیری است و تا پایان سال شاهد اتفاقات خوبی در استان خواهیم بود.
وی ادامه داد: در این مقطع زمانی مدیریت ارشد استان بر حمایت جدّی از همه صنایع، استفاده از تمام ظرفیت های استان در مسیر توسعه پایدار و تکمیل ظرفیت های موجود تاکید دارد و بر این باور هستیم اگر کُننده کار باشیم امکان ندارد صنعتی در استان زمین بخورد و واحد تولیدی ای تعطیل شود.
زینی وند افزود: باید تصمیمات ما دقیق و با آگاهی کامل و گفتمان های ما به دور از تنش باشد و به جای اینکه سَلبی حرف بزنیم، لازم است ایجابی و با نگاه مثبت سخن بگوییم.
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خاطرنشان کرد: اگر فضای استان تنش زا و نگاه ها در حوزه اقتصاد سیاسی شود بدون شک حوزه سرمایه گذاری استان در این مسیر ضرر خواهد کرد.
زینی وند در پایان سخنان خود با اشاره به گزارش های ارائه شده از سوی فلاح فرماندار شهرستان میبد در رابطه با فرصت های سرمایه گذاری این شهرستان در این نشست، گفت: آشنایی با ظرفیت شهرستانها اتفاق بسیار خوبی است که مرکز خدمات سرمایه گذاری به آن پرداخته و لازم است فایلی از مطالب ارائه شده تهیه شود و در اختیار عموم قرار گیرد.
گفتنی است معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در پایان این نشست از حوزه های مختلف مرکز خدمات سرمایه گذاری استان بازدید کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا