یزدفردا :حاج سید حسین فیض قائم مقام تیپ مستقل 18 الغدیر استان یزد در زمان دفاع مقدس و تنها سرداری همیشه و در همه حال مردمی بود و مردمی زیست و با مردم بود به جمع همرزمان بسیجی شهیدش پیوست.

چند سال قبل خدا سلامت داردش سردار جوکار که نماینده یزد بود هر از گاهی برای دیدار با رسانه ها در دفتر رسانه ها حضور پیدا می کرد و موقع بازدید از یزدفردا به همراه حاج سید حسین فیض حضور یافت و این دیدار را برای ما و همراهانمان به یاد ماندنی کرد که تصاویر را در ادامه تقدیم مخاطبان می کنیم .

 سپاه الغدیر استان یزد در پیامی شهادت این فرمانده دیرین دفاع مقدس را به ساحت مقدس امام زمان ، مقام معظم رهبری و خانواده محترمشان تبریک وتسلیت عرض کرد.

 حاج سید حسین فیض اردکانی که در زمان جنگ تحمیلی از فرماندهان تیپ 18 الغدیر و از جانبازان دفاع مقدس بود پس از تحمل سالها درد و رنج ناشی از جراحات دیروز عصر این دنیا را وداع گفت و به جهان باقی سفر کرد .

شایان ذکر است فردا مراسم تشییع در تهران برگزار و پس از آن برای تشییع و تدفین به استان یزد انتقال داده خواهد شد.

 

پیکر پاک جانباز دفاع مقدس حاج حسین فیضی اردکانی امروز دوشنبه ۷ خرداد ساعت ۱۷ از مسجد انصارالحسین شهرک شهید محلاتی تهران تشییع و برای تدفین به اردکان یزد منتقل می‌شود و روز سه شنبه از ساعت ۱۷ در ادکان تشییع و در گلزار شهدای این شهر آرام خواهد گرفت.

این جانباز پرافتخار اسلام هم در جبهه کردستان و هم جبهه جنوب سابقه مجروحیت و مسمومیت با گازهای شیمیایی داشت که سال‌ها تحت درمان بود و با عوارضی چون چسبندگی روده، بیماری ناشی از تبعات بمباران شیمیایی در جنگ دست و پنجه نرم می‌کرد و سرانجام شب گذشته به یاران شهیدش پیوست.

روحش شاد و راهش پر رهرو باد

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایت خبری یزد فردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا