مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در گفتگوی اختصاصی با رد شایعات مطرح شده در خصوص طرح شکایت استانداری یزد از برخی رسانه ها تاکید کرد: اهالي رسانه، خبرگزاري و مطبوعات استان به ويژه منتقدین نور چشم ما هستند و استانداری یزد، خانه همه اصحاب رسانه و قلم بوده و خواهد بود و قطعا نظر مدیریت ارشد استان نیز همین است.

به گزارش اداره كل روابط عمومی استانداری یزد، «علی صالحی» در حاشیه نشست خبري معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در این گفتگوی کوتاه و اختصاصی با قدردانی از خدمات و تلاش های ارزنده اهالي رسانه، جراید و منتقدین استان یزد، رسانه ها را رکن بزرگ آزادی و دموکراسی دانست و گفت: استانداری یزد خانه همه اهالي رسانه، مطبوعات، خبرگزاري ها و منتقدین است.
وی افزود: اهل قلم و رسانه در استان یزد افرادی باشرافت و باصداقت بوده و رسانه ها و جراید به خصوص منتقدین نور چشم ما هستند و قطعا نظر مدیریت ارشد استان نیز همین است.
صالحی در پايان سخنان خود تاکید کرد: البته با توجه به شرایط کنونی که حمایت از اقدامات دولت مورد تاکید بوده و حتی رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) نیز بر انعکاس درست خدمات دولت تاکید دارند، تخریب های سازمان یافته و حساب شده با هدف ناامید کردن مردم از آینده کشور، از انتقادهای سازنده و موثر جداست و حق قانونی دستگاهها در این رابطه محفوظ است.  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا