به دنبال نشست استاندار یزد با صنعتگران و کارآفرینان استان در شامگاه چهارشنبه بيستم تيرماه، با دستور استاندار مقرر شد برای حل مسائل و مشکلات هر یک از خوشه های صنعتی استان یزد، نشست ویژه ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل و نسبت به حل مسائل مرتبط با آن خوشه صنعتی تصمیم گیری لازم انجام شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، « محمود زمانی قمي » که شامگاه چهارشنبه در دیدار با نخبگان و فعالان بخش خصوصی استان بر پیگیری مجدانه مسائل آنان تاکید کرده بود، بلافاصله با تعیین وقت، چند روز بعد از این نشست در روز يك شنبه 24 تيرماه به صورت مشخص و با حضور « علي زيني وند » معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار و تعدادی از صنعتگران و نمايندگان بخش خصوصي به بررسی و احصاي مسائل و مشکلات آنان پرداخت.
سامان یافتن ثبت سفارش و بهره برداری از سامانه ارزی از طریق بانک مرکزی از جمله مسائلی بود که صنعتگران خواستار پیگیری آن توسط استاندار یزد از مرکز و مسئولان كشوري بودند.
استاندار یزد نیز روز دوشنبه با حضور در بانک مرکزی با « اكبر كمیجانی » قائم مقام رییس کل بانک مرکزی دیدار كرد، مسائل ارزی صنعت استان مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه این تلاش، مقرر شد تا دوشنبه هفته آینده با حضور نمایندگان شاخه های مختلف صنعتی استان از جمله نساجی، فولاد، برق، كاشي، معدن، مواد غذايي و صنايع شيميايي و سلولزي مجددا جلسه ای در دفتر قائم مقام بانک مرکزی در همین رابطه برگزار شود.


موضوع آبهای ژرف استان در دستورکار استاندار یزد


زمانی قمی همچنین در سفر دوشنبه خود به تهران، با ستاري معاون فنی رییس جمهور در خصوص موضوع آب های ژرف و منابع مختلف آبی در استان به گفتگو و رایزنی پرداخت.
برای ادامه این بحث نیز مقرر شد تا یکشنبه هفته آینده مجددا نشستی در همین خصوص در محل دفتر معاون فنی رییس جمهور و به دنبال آن در وزارت نیرو با حضور استاندار و مدیران صنعت آب استان تشکیل شود.
گفتني است استاندار یزد روز دوشنبه 26 تيرماه نیز مجددا با تشکیل نشست ستاد راهبري و مديريت اقتصاد مقاومتی استان، تحقق تصمیمات نشست با صنعتگران و کارآفرینان استان را پیگیری و بر حمایت کامل از بخش صنعت و معدن استان تاکید كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا