معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ضمن قدردانی از شجاعت و ازخودگذشتگی های ایثارگران و آزادگان کشور و استان یزد، گفت: ملت ایران مدیون آزادگان است و حق بزرگ این عزیزان آنگونه که شایسته بوده ادا نشده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز شنبه ۲۷ مرداد ماه به مناسبت سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی با حضور "‌علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و "احمدعلی دشتی پور" مشاور استاندار در امور ایثارگران از آزادگان شاغل و بازنشسته استانداری یزد با اهدای لوح تقدیر ‌در سالن شهید موحدین تجلیل شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در این مراسم گفت: آزادگان علاوه بر مبارزه و دفاع از میهن اسلامی در مقابل تجاوز صدام و عراق ‌به این سرزمین در هشت سال دفاع مقدس، در زندان های رژیم بعثی نیز پایداری و مجاهدت کردند.
‌زینی وند با ستایش رنج و صبوری خانواده شهدا، ‌ایثارگران، آزادگان و جانبازان، ‌ادامه داد: لازم است در رسیدگی به ‌دغدغه های این عزیزان از مرحله شعار خارج شویم، راویان خوبی برای روایت دفاع مقدس و ایثارگری‌های هشت سال آن باشیم و با اعتقاد راسخ، شجاعت و از خودگذشتگی این قهرمانان ملی را به یک گفتمان غالب و باورپذیر برای جامعه و به ویژه نسل جوان تبدیل کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: برای استانداری یز‌د افتخار است که برخی از مدیران، کارکنان و بازنشستگان آن جزو آزادگان ‌سرافراز هستند و در سال های اسارت صبوری و مجاهدت را تجربه کردند.
گفتنی است در ادامه این نشست هر یک از آزادگان به بیان خاطرات خود در دوران اسارت پرداختند و در پایان با اهدای لوح تقدیر از این عزیزان تجلیل شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا