مرکز سی تی اسکن سبحان و بخش طب ایرانی بیمارستان شهید رهنمون یزد با حضور «سیدحسن قاضی زاده هاشمی» وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد،مرکز سی تی اسکن سبحان و بخش طب ایرانی بیمارستان شهید رهنمون یزد با حضور وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی،استاندار یزد و جمعی از مسئولان ملی و استانی به بهره برداری رسید.
در بخش سی تی اسکن سبحان بیمارستان شهید دکتر رهنمون با زیربنای 150 مترمربع  و اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان، سی تی آنژیوهای گردن، شکم، اندام، ریه و مغز صورت می گیرد.
 همچنین  سی تی اسکن های سه بعدی از صورت و اندام با استفاده از سی تی اسکن 16 اسلایس از سایر خدماتی است که  برای مراجعین انجام می شود.
افتتاح بخش بستری طب ایرانی بیمارستان شهید رهنمون به عنوان تنها بخش بستری طب ایرانی با 9 تخت، ویژه بستری افراد بزرگسال و سه تخت جهت بستری اطفال در 360 متر زیربنا و صرف 18 میلیارد ریال، از دیگر طرح‌های افتتاح شده توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.
شایان ذکر است در این مرکز خدمات حجامت، زالو و ماساژ و ... در محیطی کاملا استریل و تحت نظر پزشک و کادر پرستاری مجرب با هزینه دولتی به مراجعین ارائه می‌شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا