در نشستی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، راهكارهاي تداوم تولید، صادرات، تامین مواد اولیه و رفع مشکلات صنعت کاشی و سرامیک استان يزد بررسی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز یکشنبه یکم مهرماه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار يزد در نشست بررسي راهکارهای تداوم تولید و رفع مشکلات صنعت کاشی و سرامیک استان که در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد بر تعامل بيشتر دولت با تولیدکنندگان کاشی و سرامیک تاکید کرد.
«علی زیني وند» گفت: یکی از مشکلات حال حاضر این است که در برخی موارد تعدد بخشنامه ها وجود دارد و این بخشنامه ها موجب مشکل در روند تولید و یا صادرات صنایع داخلی می گردد.
زینی وند با اشاره به شرایط ویژه کشور خاطرنشان کرد: انصافا دولت تلاش مي كند تا مشکلات بخش تولید و صادرکنندگان را به حداقل کاهش دهد و صنعت کاشی و سرامیک نيز می تواند در حمایت از دولت و سیاست های ارزی دولت نقش مهمي ایفا کند.
گفتني است در ابتداي اين نشست رئيس و اعضاي انجمن كاشي و سراميك استان و توليدكنندگان فعال در اين حوزه، مشكلات و موارد قابل حل در اين صنعت را به طور جامع بيان كردند.

*خبرنگار: مجيد وفايي شاهي*
*عكس: حسن كرمي*

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا